Lunchpakketten vrijwilligers, hoe verpakken??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nibbit

Lunchpakketten vrijwilligers, hoe verpakken??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-06 17:47

Ik moet voor de aankomende wedstrijd de lunchpakketten (ong. 60) voor de juryleden en andere vrijwilligers regelen, en verpakken.

Wij deden het altijd in dunne plastic tasjes, maar die kan ik nergens meer krijgen.
Nu vraag ik me af hoe andere verengingen dit doen?

Vast bedankt voor jullie reacties!

judithh

Re: Lunchpakketten vrijwilligers, hoe verpakken??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 19:12

bij een groot concour in wassenaar krijgen we ook als jury's altijd een pakket mee de auto in, deze zijn verpakt in van die coolingtassen die goed afsluiten.
Blijft alles lekker koel en vers.

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 07:39

Vraag eens aan de plaatselijke supermarkt (waar je ook je inkopen doet voor broodjes e.d.) of ze er tasjes bij willen doen...

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 09:09

Pedaalemmerzakken zijn ook van dun plastic Verward
Of anders inderdaad die zakjes die je gebruikt op de groentenafdeling van de supermarkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 14:07

Bij ons krijgen jury;s en schrijvers alleen iets te drinken mee naar auto, verder lopen medewerkers rond met koelbox voor broodjes enz.

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 18:28

Hoi,
Die koelboxen vind ik inderdaad het lekkerste idee, blijft alles lekker smaken.
Ikzelf zou, als dat niet mogelijk is de paketten in alluminiumfolie inpakken, blijft het ook lekkerder in als in plastic.
Succes!!!
Groetjes Astrid. Koffie (of thee)! Koffie (of thee)!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 09:57

Wij geven de juryleden geen broodjes meer mee, ze krijgen voor en na het jureren koffie en broodjes en er wordt met koffie rondgegaan tijdens het jureren. De schrijvers krijgen een blikje fris en ook broodjes of consumptiebonnen. Dit wordt in N-Limburg steeds vaker gedaan.
Steeds vaker zie je ook van die papieren draagtassen zoals bij de friettent. Misschien wil de lokale friettent wel sponsoren Haha! . De broodjes zijn dan in kleine boterhamzakjes verpakt.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 11:13

Met koffie en broodjes rond doen wij ook op de kleinere wedstrijden, maar deze keer zijn er 22 banen met ongeveer 30 deelnemers, het is dus wel fijn als ze wat meekrijgen.

Ik zal idd even bij de supermarkt vragen of ze daar tasjes voor me hebben.

tottaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:40

bij ons krijgt de jury en schrijver consumtiebonnen, deze kunnen ze dan besteeden bij een kraampje, waar ook andere mensen eten en drinke kunnen halen, nog altijd de makkelijkste manier denk ik.Tong uitsteken

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 20:25

tottaly schreef:
bij ons krijgt de jury en schrijver consumtiebonnen, deze kunnen ze dan besteeden bij een kraampje, waar ook andere mensen eten en drinke kunnen halen, nog altijd de makkelijkste manier denk ik.Tong uitsteken

De jury kan moeilijk elke keer weglopen om een kop koffie te halen, dit is handig ná de wedstrijd, maar niet voor 'het natje en droogje' voorziening tijdens de proeven Knipoog !

tottaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 20:37

om het half uur is er een kleine pauze, waarin de jury evt, eten of drinken kan halen.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 22:23

Ja prima, maar de vraag is waar ik de lunchpakketten in kan verpakken... Er is een pauze van 10 minuten, maar dan komen niet de jurys van de 22 banen naar de kantine..

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 22:31

Ik doe dagelijks tasjes maken voor t leger.. wij gebruiken papieren tasjes en daarin gaan 2 pakjes drinken 3 broodjes een snoepje en een appel.. kan natuurlijk ook anders.. enige vervelende is dat je voorzichtig moet inpakken want ze willen nog wel is scheuren.. zou dan wel voor plastic gaan.. je hebt bij de kassa bij de supermarkt toch altijd die kleine gratis tasjes?