hallo ik heb een vraag over proef b 4 daar heb je dat er linker hand staat terwijl het rechterhand is enzo ik snap het in iedergeval niet iemand wel en wil het me uitleggen voor donderdag?
Ja precies want ik lees altijd proefjes voor voor een aantal van mijn manege en heb nooit problemen gehad. Tijdens het oefenen had het wel op moeten vallen maar het proefje klopt gewoon hoor. Misschien lees je het gewoon verkeerd? Ik weet het niet maar het proefje klopt helemaal.
nou ik kom telken in de knoop met halfe grote volte links geloof ik dan moet je bij c ofzo uitkomen en dan e hc ofzo maar dan kom ik van de andere kant
bedoel je : C-X halve grote volte links X-A halve grote volte rechts E afwenden en arbeidsstap B rechterhand en arbeidsdraf tussen F en A overgang arbeidsstap ? Dat is het enige onderdeel met halve grote volte's en E maar dat klopt gewoon.
Print anders eens een dressuurbak met letters uit en doe het dan op papier. Dan zie je veel makkelijker waar je de fout in gaat, dan wanneer je dat tijdens het rijden probeert te ontdekken.