Pony estafette

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

lievemeis

Pony estafette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 19:49

Ik weet dat ik in de verkeerde topic zit, maar kon even geen geschikte vinden.

Aankomende week organiseer ik een ponykamp, en ik wil graag een estafette houden met de meiden en pony's. Helaas kan ik echt ff niet bedenken hoe je zo;n estafette in elkaar zit. Wat doe je ? Welke voorwerpen gebruik je ervoor? Wie weet is hier iemand die het toevallig laatst nog gedaan heeft... Zou je me alsjeblieft kunnen vertellen hoe die estafette in elkaar zat?

Alvast bedankt !!!

Veerluh

Re: Pony estafette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:15

O leuk! Je eigen Ponnykamp!:D

Toen ik op ponnykamp ging heb ik ook een estavette gedaan. Ik weet niet of je alle spullen hebt, maar hij ging zo:

*Je moest sla-ommen door pionnen
*Na de pionnen kwam een kruisje als hindernis
*Hierna werden balken als een L-vorm na de hindernis geplaats. Hier moet je dan tussendoor rijden(een soort doolhof).
*Wanneer je uit het 'doolhof' kwam, moest je snel afstijgen, je cap afdoen en een mentos uit een bak met water vissen met je mond(handen op je rug!)
*Hierna deed je je cap weer op en ging je dezelfde weg terug, de volgende aantikken en GO!

Dat was hem! Heel kort, maar wel leuk.. Zeker het afsijgen en je hoofd in water stoppen(zaten nogal wat grappige valpartijtjes tussen! Tong uitsteken )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:44

Ik deed het ook wel eens met mn vorige les.
Eerst een laag sprongetje, slalommen, rondje om een pion en keihard terugracen.
Beetje kort en weinig misschien (twas in een 20x40 bak), maar vooral het laatste onderdeel was altijd een succes Knipoog (en de ponys werden er nogal vrolijk van)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:46

dit lijtk me wel de beste optie

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 07:06

Jah, leuk.

Wij doen altijd met de onderlinge wedstrijd een individuele wedstrijd, maar dit kan ook in estafette vorm. Heen om pionnen slalommen en terug racen. En daar worden de paarden inderdaad erg heet van.

Ik ben wel altijd een van de eersten... Haha!