Springen bij de paarden met al 1 wnstpnt van 2 jaar geleden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

WitJeWit

Springen bij de paarden met al 1 wnstpnt van 2 jaar geleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 13:48

Haj...

Ik had ff een vraagje. Twee jaar geleden heb ik een b-pony uitgebracht op wedstrijd en daarmee heb ik toen mijn "wintspunt" in de B gehaald dat ik mocht springen. Ik heb 2005/2006 geen officiele wedstrijden meer gereden. Nu wil ik binnenkort met mij paard gaan starten in de B-springen. Dat mag dan toch gewoon? Of zou ik weer een keertje een winstpunt moeten halen omdat er 2 jaar tussengezeten heeft ofzo>?

Groetjes.

Pannie

Re: Springen bij de paarden met al 1 wnstpnt van 2 jaar geleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:55

je moet met datzelfde paard B+1 zijn. dus je moet met ieder nieuw paard waarmee je wilt springen (mits hij al eerder op springwedstrijden is uitgebracht) 1 wp in de B halen.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 13:59

Nee hoor, Pannie, dat is niet waar. Je kunt met elk willekeurig paard een winstpunt B dressuur halen om te mogen springen. Het enige wat ik niet met zekerheid durf te zeggen of dat met een B pony ook geldt, omdat er toen in die proefjes nog niet gegalopeerd hoefde te worden.
Maar in principe zou die 2 jaar niet uit moeten maken.

WitJeWit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 15:09

Ik ben mt mijn bb-pony l2 dressuur toen geweest en mijn paard heeft op intrnationaal nivau gesprongen. Dus dn mag ik gelijk in de b starten?

Anoniem

Re: Springen bij de paarden met al 1 wnstpnt van 2 jaar gele

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 15:15

Citaat:
DEELNAME AAN SPRINGWEDSTRIJDEN
2.1 Een deelnemer, die voor het eerst aan een springrubriek in de klasse B (beginners) wenst te gaan deelnemen, dient in enige combinatie een dressuurklassering - minimaal B + 1 - te hebben behaald.

Dus gewoon 1 mailig B dressuur + wp., daarna nooit meer
Dus ja, jij mag gewoon gaan springen

Maar dit was gewoon te vinden op de site van de KNHS, daarom een slotje