HC starten tijdens/na aanvraag startkaart?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

kazan

HC starten tijdens/na aanvraag startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 20:20

hallo
ik ga morgen de papieren opsturen voor de aanvraag van een startkaart maar als ik B.V over 3 weken de startkaart heb zal ik dan al HC kunnen starten of hoe zit dat??

xxAnnemiek
Laatst bijgewerkt door Lielle op 16-08-06 07:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel verduidelijkt

Niekoezz

Re: Vraagje..!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 20:25

Daarvoor heb je eerst een startkaart nodig lijkt mij.

Vadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 21:29

3 weken is wel krap qua tijd voor aanvraag van een startkaart. Maar als je je startkaart heb met (juiste) coupons dan kan/mag je starten (in de klasse waarin je mag starten, vermeld in het regelement hierin staat ook in welke klasse je evt. Hc zou mogen starten).

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 07:47

voortaan graag een duidelijke titel gebruiken

oosterhoff

Re: HC starten tijdens/na aanvraag startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 07:52

Waarom wil je graag HC starten?
Je kan best binnen 3 weken een startkaart binnen hebben. Ik rad je dan wel aan om ze plat te bellen. Je hebt kans dat je dan nog niet je startkaart hebt en nog niet je coupons maar wel je combinatienummer. je kan je combinatienummer dan plaatsen op een blanco coupon en daarmee HC starten. Beetje duur en omslachtig maarhet kan wel. Houd er rekening mee dat die lui van de knhs soms maar beperte bereikbaarheid hebben. Zeker op vrijdag.

Angelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 14:00

oosterhoff schreef:
Je kan best binnen 3 weken een startkaart binnen hebben. Ik rad je dan wel aan om ze plat te bellen. Je hebt kans dat je dan nog niet je startkaart hebt en nog niet je coupons maar wel je combinatienummer. je kan je combinatienummer dan plaatsen op een blanco coupon en daarmee HC starten. Beetje duur en omslachtig maarhet kan wel. Houd er rekening mee dat die lui van de knhs soms maar beperte bereikbaarheid hebben. Zeker op vrijdag.

Misschien heeft ze de startkaart per 1 oktober aangevraagd ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 14:02

Zo traag zijn ze ook weer niet bij de KNHS Knipoog Voor een lid startkaart aangevraagd met een briefje erbij dat ze graag 3 september wilde starten. Even gebeld, de aanvraag gefaxt en dezelfde dag op de post gedaan. Week later waren startkaart en coupons binnen Lachen

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 15:56

Angelo schreef:
oosterhoff schreef:

Misschien heeft ze de startkaart per 1 oktober aangevraagd ?

Dat heeft dan alsnog niets met elkaar te maken toch? Tenslotte moet je ook bij het hc starten een startkaart hebben.

Zodra je een combinatienummer hebt kan je starten of dat nou HC is of niet.