Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

runningkawa schreef:hadden Gigolo van Isabella Werth en Rusty van Ulla Salzgeber ook geen hanentred?

Misschien heb ik het weleens gezien, maar weet ik de naam niet..kan ook
_tarja_ schreef:Misschien stel ik nu een blonde vraag...maar wat is een paard met hanetred? Heb er nog nooit van gehoordMisschien heb ik het weleens gezien, maar weet ik de naam niet..kan ook
Weet wat geleerd! Jippie schreef:hanetred heb je in verschillende fases. Ik heb zelf ooit en paard gereden met hanetred die daar na goed losrijden eigenlijk niets meer van liet zien. Toch liet hij af en toe een pasje zien in de wendingen ook in draf en dan ben je kansloos met zo'n paard.
Jessbub schreef:Jippie schreef:hanetred heb je in verschillende fases. Ik heb zelf ooit en paard gereden met hanetred die daar na goed losrijden eigenlijk niets meer van liet zien. Toch liet hij af en toe een pasje zien in de wendingen ook in draf en dan ben je kansloos met zo'n paard.
Waarom ben je dan kansloos?
Sizz schreef:Jessbub schreef:Waarom ben je dan kansloos?
Omdat hanetred niet gewenst is in een dressuurproef.
Dit wordt vaak gezien als een onregelmatigheid en kost je veel punten als je paard het vaak doet.