Diploma's NPC 1992

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

gratchen

Diploma's NPC 1992

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 08:22

Hi,

ik heb vroeger wedstrijden gereden met mijn D-pony en ook diploma's behaald bij het NPC. Ik heb in elk geval mijn L diploma teruggevonden, maar volgens mij heb ik ook een M diploma. Ik zou daarmee nu in de L1 geklasseerd worden, maar het probleem is dat ik een hengst wil starten en dan dus L2 geklasseerd moet zijn geweest.

Er was toen geen indeling in L1/L2, maar ik neem aan dat er wel een onderscheid was tussen M1 en M2?
(dit i.v.m. mijn eventuele huidige klassering).

Heeft iemand anders ervaring met het omzetten van dit soort diploma's in huidige klasseringen?

Groetjes,
Gratchen

Anoniem

Re: Diploma's NPC 1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 23:12

Sorry, ik weet dat het een oud topic is, maar je hebt nog geen enkel antwoord, dus vandaar toch even mijn reactie.

Ik heb met mijn fjordenmerrie ook een LL-dressuur NPC diploma. Omdat die diploma's toen gebaseerd waren op L dressuur, en niet op L1 of L2 (LL ontving je als je de proef van je examen op minimaal 1 winstpunt kon rijden), mag ik nu bij de paarden KNHS L1 starten.

Als je dus je M diploma hebt, zou je in feite M1 mogen starten, maar wellicht dat dat dan wel moet met het paard waarmee je dat diploma hebt gehaald. Ik weet dat niet zeker, maar dat denk ik wel.
Het beste kun je dat even voorleggen aan de KNHS.

Zij hebben mij toen kunnen helpen, en me verteld dat ik L1 zou mogen starten met dezelfde fjord als ik een startkaart zou gaan aanvragen. Je moet daarbij wel je diploma's kunnen tonen.

Bren79

Re: Diploma's NPC 1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 10:56

Ook ik heb vroeger bij de NPC mijn diploma´s gehaald Knipoog

Het was toen idd een L diploma als je deze had mocht je L1 en L2 starten, en pas als je een M diploma had mocht je M1 en M2 starten maar om dan over te gaan naar de Z moest je gewoon 10 winspunten halen om te promoveren naar de Z Knipoog

Maar of je in jou geval met het tot nu toe gevonden L diploma(even goed zoeken gaan of je misschien toch nog je M diploma nog ergens hebt) met een hengst mag starten weet ik helaas niet ik denk dat je daarover het beste het KNHS even moet bellen, en als het goed is moeten hun ook nog de oude archieven hebben, en kunnen zij misschien voor je kijken, maar geef ze dan wel zoveel mogelijk informatie, bij welke club welk paard en eventueel combinatienummer, zodat het misschien makkelijker terug te vinden is Knipoog
En ik weet niet of je nog protocollen van die periode nog bewaard of teruggevonden hebt, want dan zou je daarop ook je klassering misschien nog terug kunnen vinden Knipoog

In elk geval heel veel succes Haha!