D-pony tussen de paarden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xDaphne

D-pony tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 11:44

hai

Ik wil graag gaan starten met mijn pony alleen in de buurt bij mij zijn veel paardenwedstrijden zou je dit dan ook kunnen afwisselen? met je pony bij de pony's en de paarden starten?

groetjes

MissBambi

Re: D-pony tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 11:51

nee je moet volgens mij of voor paarden een startkaartaanvragen OF voor pony's maar je kan wel gewoon met een D bij de paarden rijden Ja

courage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 11:51

Voor zover ik weet mag je niet meer bij de pony's starten, nadat je eens bij de paarden bent gestart.
En je mag enkel 1 jaar met je pony tussen de paarden rijden.
Bij ons gaat het toch zo..
Xx.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 12:19

Citaat:
En je mag enkel 1 jaar met je pony tussen de paarden rijden.

Waar haal je dat nu weer vandaan?
Graag alleen berichten plaatsen die je met zekerheid weet.

Je mag met elke pony bij de paarden rijden.
Dit staat ook gewoon in het reglement van de knhs
En ook in de faq van WD-V
viewtopic.php?p=12810978#p12810978

Heb je eenmaal besloten met je pony bij de paarden te gaan starten, kun je dit niet meer veranderen.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:42

runningkawa schreef:
Citaat:
Heb je eenmaal besloten met je pony bij de paarden te gaan starten, kun je dit niet meer veranderen.

Ohw ja? Dat heb ik toen der tijd wel gedaan, en nooit wat over te horen gekregen... (ik heb eerst bij de paarden gestart, toen bij de pony's en toen weer bij de paarden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 22:05

Met die zelfde pony?

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 22:12

Ja. Het kwam trouwens omdat ik alleen bij ons op stal kon starten. Daar hadden ze eerst geen ponyclub/ponywedstrijden dus ging ik bij de paarden, toen kwam dat er wel dus ging ik bij de pony's en toen werd ik 18 dus ging ik weer bij de paarden verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 08:59

Dan heb je mazzel gehad dat er niets van gezegd is, want het mag echt niet

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 09:25

Hum ja, dan heb ik inderdaad mazzel gehad. Hoop dat er niet alsnog ooit problemen komen als ik ooit een paard ga rijden dat al L1 heeft gelopen en ik daar ga beginnen. Bij de vereniging zijn ze blijkbaar ook niet echt op de hoogte van de regelementen dan, maarja.

Het was overigens een E pony, dus hoe het is om met een D pony tussen de paarden te rijden kan ik je niet vertellen, maar ik vond het wel prima hoor, geen problemen mee gehad kwa benadeling of wat dan ook waar anderen het wel eens over hebben. (Pony loopt nu trouwens met nieuwe eigenaar weer tussen de paarden)

Ik weet wel dat je niet tegelijk bij de paarden en de pony's mag starten (hoewel ik ooit op bokt las over een meisje die dat wel deed), dus je zult een keuze moeten maken...

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:38

Ik heb vroeger inderdaad ooit tussen de paarden gestart terwijl ik een pony startkaart had. Ik was me toen van geen kwaad bewust. De winstpunten die ik tussen de paarden had gehaald werden ook gewoon mee geteld. Toen ik bericht kreeg van de KNHS (weet trouwens niet of dat toen al gefuseerd was) dat ik niet tussen de paarden en pony's mocht starten ben ik weer alleen tussen de pony's gaan rijden. Toen ik 18 jaar was geworden ben ik over gestapt naar de paarden (met dezelfde pony).
Nu rij ik Z1 tussen de paarden, en vorige week had ik nog wedstrijd gehad tegen bloedmooie paarden (oa Olrike N hier op bokt Haha! ) en toen waren we 2e geworden met een wp. Dus starten met een pony tussen de paarden is geen probleem!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:07

ik dacht dat je met een E pony wel bij paard mag starten maar met een D pony toch niet...lijkt me niet echt altijd even handig om met een pony tussen de paarden te rijden...jury's bekijken dit vaak ook iets anders

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:11

It'sme
lees aub de link even door die ik eerder gegeven heb

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:29

Pff irritant dat mensen die link niet even doorlezen voordat je van alles gaat roepen. Het kan PRIMA met een pony tussen de paarden, en ook met een D-pony ja! Jury's bekijken dit NIET anders dan paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:31

Dat staat idd al netjes in de Faq

En de vraag of je mag switchen tussen paarden en pony's is nu ook enkele keren gegeven, zie bijv de post van emeraldo.

daarom sluit ik het nu.