Oefenparcours

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Yvon

Oefenparcours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 21:02

Tja, hoe gaat dat eigenlijk in zn werk?

Heb al wel wat "echte" wedstrijden gesprongen maar nog nooit een echt oefenparcours Haha!
Lekker logisch he!

Maarre er zullen toch ook regels zijn over bv hoelang je er over mag doen enzo?
Wie wil me wat vertellen?

Sizz

Re: Oefenparcours

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:06

Regels bij een oefenparcour? Clown

Bij sommige oefenparcoursen heb je een instructie en bij andere niet. Je rijdt gewoon een parcour zo hoog als je zelf wilt en je mag er zo lang over doen als nodig is.
Al wordt het door de rest van de ruiter niet gewaardeerd als je er een half uur over doet. Nagelbijten / Gniffelen

Het is de bedoeling dat je het parcour 1 of 2 keer springt en niet vaker.

Zo gaat dat i.i.g. bij ons in de buurt.

Yvon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 20:51

Ik bedoel dus niet de oefenparcoursen die veel verenigingen op een doordeweekse avond hebben ofzo.
Heb volgende week concours (B) en daarvoor is er oefen.Het lijkt me niet dat je daar ook 2x kan springen want het is toch ook tijd gebonden.Gaat me er meer om bv hoeveel weigeringen je mag hebben.Normaal ben je met 3 klaar, hoe zit het dan bij die oefenparcoursen? Het zal niet zo zijn dat je eindeloos door rijd om maar rond te komen.

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 21:08

Ik heb ook voor dat ik B ging springen (waar ik nu gestopt mee ben) oefenparcourtjes gereden.. dan heb je gewoon officieele hoogte van een B parcourtje die rij je en als hij er eentje fout doe mag je die op het eind even nog een keertje herhalen en dan krijg je vaak zo'n lintje en dan ga je weer Tong uitsteken

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 09:17

Ik zou gewoon even bellen want er zijn geen regels voor. Dat is net hoveel mensen er deelnemen en of ze het in een soort van wedsrtijdje organiseren.
Denk niet dat iemand je antwoord kan geven behalve de betreffende vereniging

Yvon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-06 15:25

@ oosterhoff; dank je , dat vermoeden had ik inderdaad al. Dat het per vereniging verschillend is .
Ach ik zit er verder ook niet over in was gewoon benieuwd.Ik zie het wel en ik hoor vanzelf wel als ik er uit moet Haha!