Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
amondi schreef:alleen jammer dat je tegenwoordig al weer 2 postzegels kwijt bent.... toen heb ik ook maar grotere envelopen gekocht... dat maakte niet meer uit!
Elmond schreef:amondi schreef:alleen jammer dat je tegenwoordig al weer 2 postzegels kwijt bent.... toen heb ik ook maar grotere envelopen gekocht... dat maakte niet meer uit!
2 postzegels, hoezo dat dan? Ik douw gewoon twee van die coupons in een envelopje en 1 postzegeltje a 39 cent erop...komt wel over hoor!
LiSSy schreef:
wel eerst de enveloppe schrijven en dan pas de coupons erin!! anders kun je ze weggooien
is mij ook een keer overkomen 
In ieder geval bedankt, de volgende keer gaan er dan denk ik maar 2 postzegels op! Dela schreef:in principe als je 2 coupons opstuurt, moeten er 2 postzegels op.
handig he, een pa die bij de post werkt!
Maar ik heb gewoon een grotere envelop waarbij is ze lichtelijk 1x vouw en dan stuur ik het op, meestal met 2 postzegels om zeker van te zijn, dat het ook goed over komt!

TeeGee schreef:Vanaf 20 gram toch?
Als ik een gewone envelop heb met 2 grote coupons, ie is net 20 gram dus 1 postzegel; is tot nu toe altijd overgekomen. (even afkloppen)