kuurmuziek: waar te vinden zonder tekst?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

orsini

kuurmuziek: waar te vinden zonder tekst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 06:51

Hoi Allemaal

Als dit topic al bestaat dan aub even de link (kan het niet vinden) maar wie weet is die ook al out of date,

ik zoek voor een kuur muziek zonder tekst (instrumenteel dus). Ik heb alleen geen flauw idee waar ik deze zou kunnen krijgen in digitale versie. Ik ben op zoek naar nummers van bv robbie williams, marco borsato e.d. Als ik via limewire of mininova zoek, dan krijg je alleen links naar nummers met tekst. Hoe doen jullie dit dan allemaal?

bedankt!

PS mocht een van jullie de nummers hebben zou je me ook een pb kunnen sturen. Evt kan je ze dan mailen?? Haha!

Fleurtje92

Re: kuurmuziek: waar te vinden zonder tekst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 10:55

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je die via limewire enzo kan downloaden, misschien kan je het zelf maken! Lachen download het liedje en dan verander je hem zo dat je de tekst niet meer hoort..

bookje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:09

Hee!!

Ik zit met hetzelfde probleem.. Ik hoor heel vaak instrumentale muziek, van liedjes waar ik geen instrumentale muziek van kan vinden Huilen Zelfs in de winkel hebben ze niet degene die ik zou willen hebben.... Baal er wel erg van!! En ik denk niet dat je zelf de tekst ervanaf kan krijgen, anders wil ik wel weten hoe Knipoog

Heeft iemand hier een oplossing voor??

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:21

de tekst kun je niet van een liedje afkrijgen hebben ze mij ooit verteld

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:16

zoek bij limewire op instrumental bv Robbie instrumental Zo heb ik vele nr gevonden Knipoog

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:19

volgend mij gewoon op je downlood programa en dan er achter zeten instrumentaal Knipoog

orsini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 13:22

@ splinter: he wat raar heb dus exact dat gezocxht gisteravond op limewire en kreeg echt maar 2 nummers. De ander 200 waren allemaal andere artiesten en echt niet instrumentaal.

Zou je mij misschien een aantal kunnen mailen?