starttijden aanpassen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

starttijden aanpassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 23:15

Op dinsdag 8 aug. heb ik een wedstrijd. Omdat dit door de weeks was, en het niet in het vraagprogramma stond, heb ik gebeld hoelaat ze zouden beginnen met de verschillende rubrieken. Dit ivm vrij vragen van mijn werk. De B (mijn klasse) zou rond14.00 beginnen, de overige klassen zouden daarna volgen. de precieze tijd was onbekend, omdat nog niet duidelijk hoeveel deelnemers er waren. Omdat dus al grote kans was dat ik rond de middag zou moeten, maar de hele dag vrij gevraagd, dan hoefde ik sowieso niet te haasten.
Kijk ik net op startlijsten.nl, begint de klasse B al om 10.00 uur!! En dat terwijl de wedstrijd al vrij vroeg weer is afgelopen. (Z begint om 14.30, een half uurtje na de tijd waarop eerste de B ong. zou beginnen) Heb nu dus geluk dat ook voor 's morgens al vrij had gevraagd, anders had ik dus moeten afmelden (en betalen). Weet dat mijn telefoontje niet bindend is maar vind dit toch wel erg jammer dat zo 'misleid' ben. Als eerder wist dat zo vroeg moest rijden, had ik gewoon 's middags kunnen gaan werken.

Hoe werkt dit als starttijd opgenomen is in vraagprogramma? Mogen ze dan ook wijzigen?