Ik wil graag op het zand starte maar ik heb pas 2 plaatsen gevonden in midden nederland:Almkerk en vuren.Weten jullie er messchien nog een paaar waar ik op zand kan starten??
Alvast bedankt
Laatst bijgewerkt door Sim op 25-07-06 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:titel aangepast.
Vuren kan ik je niet aanraden, héle zware bak (of ze moeten er wat aan gedaan hebben). Waspik, maar dat is weer wat verder Brabant in en kwaliteit van de banen verschilt een beetje. Schoonhoven werd dacht ik ook in de baan verreden outdoor (moet je Daffodil even een pb sturen). Nieuwegein (PC Nedereind) is misschien ook wel te doen voor je.
Helaas in vuren is de bak nog even erg als altijd... Almkerk hoeft van mij ook niet meer. Verder is nieuwegein goed te doen, Hippos heeft één bak maar die is vaak alleen voor M2 en Z. Waspik is alleen voor paarden, Wouwse plantage is weer erg ver. Sorry maar verder weet ik niet zo veel maar ik heb toch liever een goede grasbaan dan een slechte bak
dank jullie wel.Ik heb al in Almkerk gereden en ik heb geen ijzers maar ze heeft heeeeeellleeee dunne peesje en ze glijdt snel uit.Maar met losrijden in almkerk galopeer ik niet en dan is het te doen.Vuren is inderdaad zwaar maar vindt het wel te doen.