ik heb een brief gekregen van de KNHS waarin staat dat mijn deelname op 24 juni tijdens een concours niet regelementair was toegestaan.
reden: 301. starten van een combinatie vaker dan toegestaan.
dit klopt totaal niet, ik kan 2 oorzaken bedenken:
1: het secretariaat (van die vereniging) heeft de coupons van mij en mijn zusje doorelkaar gehaald,en er zelfs 1 van mij kwijtgemaakt,waardoor ik nieuwe moest meenemen, ook hebben ze op die ene coupon van mij die over was de punten van mn zusje op gezet (jury in de war,hebben zelfde voornaamletter)
ik moest dus 2 schone mee, in totaal had ik dus 4 coupons die dag, 2 goede met punten, 1 die kwyt was,en 1 met mijn zusjes punten, ik ben bang dat ze die 3 hebben opgestuurd waardoor het lijkt dat ik die dag 3x ben gestart. 1 coupon moet dus worden geschrapt omdat mijn zusje haar punten erop staan.
op die andere 2 had ik 4 winstpunten
2: het paard dat ik die dag startte deed die ochtend met iemand anders mee in het M1, ik reed savonds de B,(hebben samen een paard) 2 mensen die startten op hetzelfde paard mag, toch ook wel op dezelfde dag?
verder reed ik 25 juni nog een x mee op dat concours.
snap er niks van wat er nou verkeerd is, heeft iemand dit ook meegemaakt?
morgen ga ik bellen, anders zouden de sancties denk ik zijn dat er winstpunten vanaf gaan,dat zou betekenen dat ik terug moet naar de B, heb me net dit weekend voor het L1 geklasseerd.
hoe kan ik dan aantonen dat ik goed zit? heb mijn coupons nog,en die ene waarop staat "moet worden overgeschreven" geschreven door het secretariaat om die punten van mn zusje op haar eigen coupon te zetten.
heb zelfs een kaartje van die vereniging met verontschuldigingen van de gemaakte fouten.