sponsor

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

quzelle

sponsor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 22:44

Ik zit even met een vraagje...
Er is een bedrijf bij mij in de buurt dat me wil gaan sponseren zodra ik ga starten.
Ik moet alleen nog overleggen wat mijn " eissen" zijn als ruiter, en wat hun mij willen bieden. Hoe hebben jullie dit aangepakt, en wat zijn de afspraken die jullie maken. (wat doe jij voor de sponsor, en wat krijg jij van de sponsor.) zijn dit directe spullen etc. en wordt dat vergoed, of doe je het met een bepaald bedrag per jaar???

Frantic

Re: sponsor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 05:37

dit is geen sponsor, je bent nog geen eens gestart en toch geven ze je geld! Geniet er van, maar dit valt onder vriendendienst.

Meestal krijg je een dekje en met een beetje mazzel een mooie wedstrijddeken, alles is mooi meegenomen, alleen moet je wel aan de club vragen of jij met een reclamedekje mag uitkomen voor de vereniging. Bij ons wordt het niet aangemoedigd, dat is n.l. niet leuk voor degene die voor alle pony's een wedstrijddekje heeft gekocht!

Eisen stellen lijkt me in jouw geval uit den boze, gewoon dank je wel zeggen, al is het maar een manenkam die ze je geven!

quzelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 08:13

@ amondi: Je hebt niet helemaal goed gelezen,of je begrijpt het niet goed.

Ik schrijf er is een bedrijf dat mij wil gaan sponseren ZODRA ik ga starten, dus ik krijg niet zomaar wat geld toegestuurd als vriendendienstje. Het is natuurlijk helemaal leuk, en ben er ook erg blij om maar heb hier totaal geen ervaring mee, daarom vraag ik ook wat voor een afspraken jullie hebben, en wat een beetje onder " normaal " valt, en hoe dit geregeld wordt (zoals je in mijn eerste bericht kan lezen).

Het bedrijf wil van mij weten wat ik zou willen, en wat daar als tegenprestatie tegenover staat.(dus ik ben niet de genen die "eisen" stelt, maar hun willen dat ik daarmee kom).

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 08:15

Stuur een pb naar taaclover. Die word ook gesponsord door het bedrijf waar ze werkt.

Die zal wel het een en ander weten ervan.

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 08:26

Ik sponsor een aantal ruiters. Dat wil zeggen: zij rijden met reclame op hun dekje en ook op dekens. Deze ruiters rijden altijd wel bij de eerste 5 en vaker nog als 1 of 2... het zijn dus ook opvallende en goed preseterende combinaties. Ze krijgen met fikse kortingen alles wat ik in mijn assortiment heb.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 08:41

Bij mij zijn de afspraken nog niet rond maar het zou gaan om een nieuwe trailer met bedrijfsbedrukking, dekens, schabrakken, kleding en de sponsornaam mee op de startkaart. In ruil daarvoor ga ik regelmatig met de trailer over de weg naar les en concoursen.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 08:51

@ urielle( en geje) als jullie nog eens iemand zoeken: de ifor heeft een rotte plek en de superdeluxe dazendeken is in de droogmachine terecht gekomen.....

Maar zonder gekheid en on topic, ik snap je prima TS, maar als je nog niet eens van start bent gegaan en iemand wil je toch geld geven: cadeautje, een sponsorschap moet je verdienen. Zoals Geje omschrijft: eerst goede regelmatige prestaties en daarom een beloning. Niet omdat hij je blauwe ogen zo leuk vindt.

Dus je hoeft er niks voor te doen en verwacht er ook niet teveel van! Alles is meegenomen!

quzelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 09:00

bedankt voor de reactie, ik ga eens even nadenken wat ik graag zou willen, en vragen hoe hun het in gedachte hadden.
Ik vind het ook alleen maar leuk, en het motiveert ook wel om toch weer door te gaan met oefenen. Lachen

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 10:11

Dat zeker! maar op mooie spullen haal je geen wonstpunten. Als ik zo een aanbod kreeg: ik zou vragen om een 10 lessenkaart bij een fijne instructeur! Dat is pas een sponsoring waar ik echt een goed gevoel bij krijgt!

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 13:54

amondi schreef:
Dat zeker! maar op mooie spullen haal je geen wonstpunten. Als ik zo een aanbod kreeg: ik zou vragen om een 10 lessenkaart bij een fijne instructeur! Dat is pas een sponsoring waar ik echt een goed gevoel bij krijgt!

Hier investeer je gewoon in de toekomst, super idee Haha!