Ruuterbal op de Almelooooose

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Ruuterbal op de Almelooooose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-02 02:14

Vanoamn'd noar 't ruuterbal ewes. Was machtig mooi man, 'n goei'n band speulde doar. D'n zangeres had 'ne stemme woar ie nie goe van werd, machtig mooi man, donders... Wie hef nog 'ne fikse vechtpartije 'zien, geen fes doar in 't oosten eindigt zonder. En d'n dressuurruuters danst'n ook oardig vertikoal... Haha!

D'n Breezers bint BTW ook in 't oosten machtig mooi. Al mös wie zie 'drunk'n hem'n uut plastic gloasies, omdat d'n leu van d'n maneeeezje genne gloazen fless'n op 't grös hem'n woll'n.

Wie hef 'n machtig mooie oamn'd ehad. Wierkommen!

Donders...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 05:56

karin vertaling????????

trotse moeder van 2 prinsesjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 06:51

hahahahaa geweldig!!!! fijn dat t zo leuk was!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 07:07

Go Karin! Kan er gelukkig wel wat van maken.... *LOL*
Dat van die 'vertikaal dansende dressurruiters' : *LOL* *LOL* *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 08:50

haha leuk verslag ka,
was een zeer gezellige avond dus Haha!

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 12:51

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
vooral die vertikoale dressuurruters moaken 't verhoaltie af Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 15:47

Hahahaha, kortom gezellig dus Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 15:51

Hebben jullie mij er nog gemist? Tong uitsteken Nog een leuke springruiter voor mij daar gevonden dan?? Haha! Volgend jaar ben ik erbij hoor!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 22:21

Ik vond mezelf toch wel erg kansloos dat ik 'oerend hard' gewoon woord voor woord kan meebrullen... Lips are sealed (Ik heb het refrein overigens ooit nog eens in het Grieks vertaald voor de grap, vrij vertaald krijg je dan 'eltoon oeroon tagista')

Merilyn en ik gooiden ons haar los en hebben even flink staan headbengen Party!! erg grappig, ik heb alleen wel een hele stijven nek nu...

Verder liep er weinig mannelijk schoon rond. Tenzij je van mannen met haarbanden houdt *LOL* Cool

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 22:27

Ik heb allebarst'ns gein 'had!!! Pffff... dat haar los gooien dat deed het hem helemaal!! Haha!

Ik heb nu nog steeds last van mijn stem door het meezingen met alle bekende balades Haha!

Ja hoor, Joleen, je bent gemist! Lachen Er stond denk ik nog wel een leuke dressuurruiter voor je op de dansvloer, compleet met permanent en haarband Misselijk

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 11:32

Ja die ene zag eruit joh, niet normaal!! Permanent en een haarband en een wijde pijpen broek, blauw met wit. Strak blousje met roesjes!! Dacht roze/wit......Sorry niet zo op gelet..... Knipoog

Soort Saturday night fever gast...... Haha!

Verder was het echt supergaaf!! Leuke muziek....'Ik leef niet meer voor jou!'. Iedereen blehrde mee.....Merilyn's haar was echt compleet ontploft door het headbangen!! Haha!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 12:12

Zep schreef:
Verder liep er weinig mannelijk schoon rond. Tenzij je van mannen met haarbanden houdt *LOL* Cool


Joh, Zep, dat valt me van je tegen, hij was zooooo leuk om te zien Haha!. Jammer dat Dennis M. je al voor was, daardoor maakte jij ook geen kans meer!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 12:13

Zep schreef:
Ik vond mezelf toch wel erg kansloos dat ik 'oerend hard' gewoon woord voor woord kan meebrullen... Lips are sealed (Ik heb het refrein overigens ooit nog eens in het Grieks vertaald voor de grap, vrij vertaald krijg je dan 'eltoon oeroon tagista')

Merilyn en ik gooiden ons haar los en hebben even flink staan headbengen Party!! erg grappig, ik heb alleen wel een hele stijven nek nu...

Verder liep er weinig mannelijk schoon rond. Tenzij je van mannen met haarbanden houdt *LOL* Cool


Ja ik heb nu nog last van mijn nek Haha! En er liep inderdaad geen mannelijk schoon rond Huilen Nadat een een of andere twentenaar zich tegen mij op begon te rijden. Hadden Mayo en ik maar besloten voor een korte periode POT te worden. Dit hielp! Knipoog Haha!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 14:02

Purno schreef:

Ja hoor, Joleen, je bent gemist! Lachen Er stond denk ik nog wel een leuke dressuurruiter voor je op de dansvloer, compleet met permanent en haarband Misselijk


Fijn dat jullie me gemist hebben, maarre, ik zocht een springruiter hoor! Haha! Ik val trouwens wel op permanent en haarbanden... Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Knipoog

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 14:18

Maar echt niet op die hoor, Joleen. Dit was wel zo een ongelofelijke engerd. Brrrrr... het droop er vanaf. Hij was overigens wel goed blond geverfd.

Er liep ook nog een heel stel Limbo-homo's rond, die praten al zo zalvig, laat staan in homotaal....

Toos paardloos

Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 14:31

Het homogehalte in Almelooooo was heeel erg hoog. Die 'mannen' zaten ook akelig rechtop Haha!.

Maar o, o, wat heb ik me vermaakt om die homo's op het ruuterbal.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Liselot

Berichten: 32173
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 14:44

ik heb die jongen met dat permanent ook wel zien rondlopen... vond hem foeilelijk en was volgens mij echt homo...
volgens mij waren die jongens die ook op de camping stonden toch ook homo...

ik ben helaas niet bij het ruiterbal geweest.... de broer van mijn vriend was jarig en hij ging dus niet... ik mocht niet in mijn 1tje snachts naar huis toefietsen... iedereen opgebeld maar niemand wou mee... beetje jammer...

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 20:56

Suzanne F. schreef:
Ja die ene zag eruit joh, niet normaal!! Permanent en een haarband en een wijde pijpen broek, blauw met wit. Strak blousje met roesjes!! Dacht roze/wit......Sorry niet zo op gelet..... Knipoog

Soort Saturday night fever gast...... Haha!

Verder was het echt supergaaf!! Leuke muziek....'Ik leef niet meer voor jou!'. Iedereen blehrde mee.....Merilyn's haar was echt compleet ontploft door het headbangen!! Haha!


hahah was dat die hele blonde met die bruine kop?~~

En die met die donkere krulletjes was volgens mij ook een homo... Echt er liepen er genoeg rond zeg!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 21:57

Merilyn schreef:
Hadden Mayo en ik maar besloten voor een korte periode POT te worden. Dit hielp! Knipoog Haha!


Dus TOCH!!! Tong uitsteken Knipoog

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-02 22:05

Kirsten schreef:
hahah was dat die hele blonde met die bruine kop?


Yep, en met bordeauxrode rijlaarsjes en een paard met babyblauwe bandages. En dus zo'n dun zilveren haarbandje...

Kan me voorstellen dat ouders ff moeten wennen als hun zoon vertelt dat hij op jongetjes valt. Maar een zoon met een haarbandje... weet niet of ik daar ooit aan zou wennen... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 22:27

haha idd! Het droop er echt gewoon van af... Maar er werd ok weer gezegd dat hij een vriendin had :S

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-02 22:39

Kirsten schreef:
Maar er werd ok weer gezegd dat hij een vriendin had :S


Eentje maar? Volgens mij heeft hij er meerdere... Haha! Ik zag hem regelmatig met dezelfde meisjes lopen, maar volgens mij zijn dat van die vriendinnen met wie hij op een terrasje mooie mannen gaat zitten kijken! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 23:43

Misschien was hij bi? Hoewel me dat sterk lijkt, want ik heb nog nooit zo'n overdreven homo gezien.

We hebben met Obsession ook nog vreselijk gelachen toen hij vertelde dat hij in de finale zat.
Die stem was echt om te Misselijk

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 09:54

volgens mij had hij ook een een pot vet in zijn haar waar je U tegen zegt! Misschien is hij inderdaad wel van beide kanten....

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 10:09

Naz"]
[quote="Merilyn schreef:
Hadden Mayo en ik maar besloten voor een korte periode POT te worden. Dit hielp! Knipoog Haha!


Dus TOCH!!! Tong uitsteken Knipoog
[/quote]

Yep, ik heb het niet zo op vreemde rijende mannen Haha! Toen het bij Meertje niet lukte schoof hij zo door naar mij, bleghh... afschepen dus Tong uitsteken Tja, toen het op een normale manier niet lukte werden Meertje en ik maar pot *LOL* Werkte als een tierelier Cool

Maarre Nienke, heerlijk dat 't was!!!! Bloos Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers