Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Als ik win denk ik 'Oh, ok, we kunnen het blijkbaar dus hoeven we ook niet meer te oefenen.'
Zo ben ik bij verliezen/slechte punten meestal veel gemotiveerder en enthousiaster, lees ik mijn protocollen en kritiek goed door, bekijk de video en bedenk wat ik nog beter kan doen en ben ik veel strenger wat trainen betreft, dan wil ik die puntjes waar we volgens de jury nog aan moeten werken ook echt aanpakken en perfectioneren.
Winnen geeft bij mij meer het signaal 'Het is goed zo'.
! Verliezen geeft mij juist de motivatie om nog beter/harder te trainen, puntjes op de i zetten en dan wil ik de volgende keer gvd wel die winstpunt

Al kan ik dat zelf niet. _Marinke_ schreef:Wat Justarman zecht heb ik precies ook zo
CocoChanel schreef:Zoals Elisa2 zegt...dat vind ik een juiste manier van denkenAl kan ik dat zelf niet.
Elisa2 schreef:Winnen geeft mij over het algemeen een bekroning op m'n training.Maar als ik niet win en wel lekker heb gereden vind ik het ook prima.Alleen als ik niet lekker rijd en dan wel of niet win,dan zit me dat dwars.