Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lielle schreef:waar baseert iedereen dat verzekeringenverhaal op? Zoals Charos al zegt, je eigen WA verzekering is gewoon geldig.
Even overleggen met het secretariaat en ik vind het ook afhankelijk van de grootte van het wedstrijdterrein.
Alanta schreef:Lielle schreef:waar baseert iedereen dat verzekeringenverhaal op? Zoals Charos al zegt, je eigen WA verzekering is gewoon geldig.
Even overleggen met het secretariaat en ik vind het ook afhankelijk van de grootte van het wedstrijdterrein.
Informeer maar even bij de KNHS, dan is het wel duidelijk denk ik!
Alanta schreef:Lielle schreef:waar baseert iedereen dat verzekeringenverhaal op? Zoals Charos al zegt, je eigen WA verzekering is gewoon geldig.
Informeer maar even bij de KNHS, dan is het wel duidelijk denk ik!
Wat ik bedoel is het feit dat mijn WA verzekering gewoon de schade dekt die ik zou veroorzaken, wel of niet officieel deelnemer aan die wedstrijd. Andersom zou ik een deelnemer die mbij mij schade veroorzaakt persoonlijk aansprakelijk stellen en niet de vereniging. dutske schreef:kun je niet gewoon inschrijven en je preofje rijden?
merk je direct hoe hij zich gedraagt, en gaat het niet goed, jammer dan?