afgelopen woensdag cross gereden......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

afgelopen woensdag cross gereden......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 13:02

afgelopen woensdag dus oefencross gehad. we waren onderweg al verdwaald dus moesten haasten met cross lopen. bij het losrijden voelde ze super aan. de 1e hindernis was soort hegje (loulou haat hegjes) en ze moesten van de andere pony's weg het bos in springen. de pony die voor mij moest starten wilde niet over hindernis 1 heen. dus toen ik moest starten stond die pony ernog en loulou ging toen dus ook niet over die hindernis heen na 3 weigeringen toch eroverheen gekregen (toen was ik officieel dus al gediskwalificeerd Haha! ) maar toen lukte het echt helemaal niet meer. ze was zo aan het zeiken! gewone lage boomstammetjes, en hindernissen zoals ze ze al 100x keer heeft gesprongen, alles weigerde ze. ze heeft uiteindelijk wel alles gesprongen maar sommige naar 3 keer weigeren. zelf de waterbak liep ze niet in 1x in en ze maakte midden in de waterbak een volte Verward maar de afsprong in de waterbak op de terug weg deed ze weer wel. en een andere hindernis waarvan ik dacht dat ze die ook eng zou vinden deed ze ook in 1 keer.
toen de uitslag gekeken en ik had 50 strafpunten Verward Verward Verward daar klopte dus nix van. de onderst 6 ofzo hadden 1000 strafpunten. er waren meer mensen die zeiden dat van de uitslagen helemaal nix klopte.
ik was dus toch nog 19 van de 30 dus dat viel heeel erg mee met zoveel weigeringen. ze heeft deze keer dus echt bewezen dat fjorden ook kunnen spring, not!!

ik heb trouwen ook nog foto's gemaakt van mensen die in de waterbak vielen want er waren echt heeeel veel mensen met paard en al in de waterbak over de kop gevlogen. foto's volgen dus nog.
zaterdag moet ik groomen dus dan ga ik echt wel bij de waterbak kijken, want dat was echt heel leuk om te zien Haha!

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-02 22:23

mm niet zo, ze stelde zich gewoon super aan. en ik was kei moe naar de cross want ik moest sommige hindernissen wel 3x overnieuw aanrijden, maar volgende keer beter! volgende cross is waarschijnlijk pas nijmegen dus nog genoeg tijd om te oefenen!

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 19:13

Ja, dat was ikke ja die in de weg liep SORRY!! Haha, naja in de leemkuil heb ik je ingehaald, daar ging jij naar het alternatief zeker ofzo? Verward

Groetjes Jolanda