vandaag had ik 180 punten en 175 punten op wedstrijd! mag niet klagen hoor daarover haha, maar.... die 175 punten staat ontzettend onduidelijk op de coupon.. er lijkt net 146 te staan! maar is dus echt niet zo, normaal staan de cijfers weleens op je coupon zelf maar bij mij staan ze op een normaal a4 blaadje die met een nietje aan mn coupon zit vast. dus ze kunnen bij de KNHS ook niet natellen.. moet ik nu maandag even bellen dat ze opletten? of vragen hoe of wat? en kan ik eventueel gewoon aantonen dat ik deze punten had? (op het a-4 blaadje staan alleen de punten enzo ingevuld en niet datum enz.. en dan zit de coupon eraan vastgeplakt) nog een vraagje, waar gaat het 3e blaadje van de coupon naartoe?
bedankt alvast
groetjes!!
Laatst bijgewerkt door Karin op 08-07-06 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:titel duidelijker gemaakt
heb ik ook al eens gehad! stond op mn coupon 183 (was doorheen gekrast en niet meer te lezen) dus het leek net of stond er 189... Dus met de prijsuitr. snapte ik er niets van want nr 1 had 187 toen, en ik werd 3e.... Maar eindstand was dus 183 ipv 189.. Maakt verder niet zoveel uit want het blijft hoe dan ook 1 wp..