Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Rupsje schreef:Ik gebruik geen zweep
Het verenigingstenue is een donkergroene trui, maar dit is niet verplicht en alleen de AB-combinaties dragen hem soms. Lang niet iedereen. Ik ken eerlijk gezegt maar 1 meisje die hierin rijdt van mijn vereniging.
Het kwam ook niet in me op om naar het jurylid te gaan (domdomdom...)
Ik zal even een foto zoeken van een andere springwedstrijd.

Rupsje schreef:De hele vereniging rijd ik jasje, dus ik neem aan dat ik geen uitzondering ben.. Uiteraard had ik ook een cap en plastron (met speld)Ik zal even een foto zoeken van een andere springwedstrijd.
mirkip schreef:bitringen???
voor de rest ziet het er gewoon normaal uit... !
misschien idd het plastron, maar het is wel vreemd... 
) worden niet genoemd in het springreglement. Ik weet wel dat ze vanaf de M1-dressuur niet meer toegestaan zijn. Rupsje schreef:De hele vereniging rijd ik jasje, dus ik neem aan dat ik geen uitzondering ben.. Uiteraard had ik ook een cap en plastron (met speld)Ik zal even een foto zoeken van een andere springwedstrijd.
Ik schreef dat ik WEL een plastron droeg.
Rupsje schreef:Rupsje schreef:De hele vereniging rijd ik jasje, dus ik neem aan dat ik geen uitzondering ben.. Uiteraard had ik ook een cap en plastron (met speld)Ik zal even een foto zoeken van een andere springwedstrijd.
Mensen, aub wel even lezenIk schreef dat ik WEL een plastron droeg.
Of het clubtenue verplicht is weet ik verder niet, maar echt, ook op ons thuis concours rijdt iedereen in eigen tenue. Ik zal eens kijken of ik het ergens kan nalezen.
Het was geen kringwedstrijd, en ook geen echt concours hippique (dat is ook met dressuur erbij toch? )
Het was een doodnormale springwedstrijd, met 1 binnenbak voor losspringen, 1 binnenbak voor het parcours, geen barrage