KUR zal ik hem vergeten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mirte_

KUR zal ik hem vergeten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 08:25

ik heb vanmiddag mijn wedstrijd.
voor de eerste keer in 5 jaar rijden ga ik een wedstrijd rijden!
ik moet een proefje rijden en een zelfbedachte kur rijden!
maar nu hebben we de kur maar 2 keer geoefend, en dat ging bij allebei
rampzalid Haha! dus nu moeten we maar kijken of het lukt!
maar wat ook een probleem is dat we net met de pony's moeten rijden die absoluut niet met elkaar kunnen opschieten en dat is wel balen!
we gaan op de muziek van james bond en we weten niet eens goed of we wel op x staan als de muziek stopt!
hebben jullie nog tips hoe we ervoor kunnen zorgen dat het goed gaat?
een beetje rarae vraag misschien maar goed Lachen

RUBYWHITE

Re: KUR zal ik hem vergeten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 10:44

tsja het is maar net wat voor eisen je aanjezelf steld. Mijn motto is altijd: je doet het goed of je doet het niet Haha! in jou geval had ik het dus niet gedaan...

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 15:26

Als je een kür goed geoefend hebt en geen eentonige kür hebt maar gewoon duidelijke tonen met waar je iets moet doen en je let er goed op gaat het bijna vanzelf vind ik, als je em niet goed kent kun je misschien nog even de muziek aanzetten en dan je kür doornemen zonder paard of iets gewoon in je hoofd voor jezelf weten bij welk deel van de muziek je wat moet doen.. Dus mijn tip is vooral goed luisteren naar de muziek!

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 19:40

dank jullie wel voor de tips ! Haha!
ik heb vandaag de kur gereden en het ging bijna allemaal perfect ! (behalve dat we stopten met de proef terwijl de muziek doorging) maar toen hadden we nog wat geiprofiseert Tong uitsteken en toen waren we uit eidelijk 3de geworden en daar ben ik heeeeeel erg blij mee!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 07:49

en dan hiermee een slotje. Dit is niet echt het soort vraag waar WD-V voor bedoeld is, het had beter op YRT gepast.