Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Vajramani schreef:Je nieuwe vereniging kan je wel aanmelden maar je krijgt niet eerder een startkaart dan dat je oude vereniging je afgemeld heeft. Het hele jaar kan je van vereniging veranderen, zitten geen extra kosten aan. Startkaart krijg je weer opnieuw. coupons moet je betalen.
maikymouse3 schreef:Vajramani schreef:Je nieuwe vereniging kan je wel aanmelden maar je krijgt niet eerder een startkaart dan dat je oude vereniging je afgemeld heeft. Het hele jaar kan je van vereniging veranderen, zitten geen extra kosten aan. Startkaart krijg je weer opnieuw. coupons moet je betalen.
Het is niet waar dat je niet eerder een startkaart krijgt voordat je oude verening je heeft afgemeld. Dit jaar kwam de vereniging van mijn stal erachter dat er iemand ook een startkaart bij een andere vereniging had aangevraagd zonder zich bij oude vereniging af te melden. Diegene start nu vrolijk met een nieuwe startkaart terwijl zij zich niet heeft afgemeld bij haar oorspronkelijke vereniging. Niet echt netjes, maar ik vind het slordig dat het door niemand bij de KNHS is opgemerkt..
maikymouse3 schreef:Het is niet waar dat je niet eerder een startkaart krijgt voordat je oude verening je heeft afgemeld. Dit jaar kwam de vereniging van mijn stal erachter dat er iemand ook een startkaart bij een andere vereniging had aangevraagd zonder zich bij oude vereniging af te melden. Diegene start nu vrolijk met een nieuwe startkaart terwijl zij zich niet heeft afgemeld bij haar oorspronkelijke vereniging. Niet echt netjes, maar ik vind het slordig dat het door niemand bij de KNHS is opgemerkt..
)
Bonny4life schreef:ik wil ook naar andere vereniging toe..
mij werd gezegd dat ik nu al op kan zeggen (ik betaal voor een heel jaar) en dan erbij moet vermelden dat ik 1 januari over wil naar een andere vereniging.
dan gaan ze via de nieuwe vereniging een startkaart aanvragen en coupons in oktober geloof ik.. (gaat via die vereniging)
is dat vroeg genoeg? En hoef je geen nieuwe startkaart te betalen dan??

)
cle0o_o0 schreef:Bij mij ging het allemaal heel snel weet er verder niet zoveel over te zeggen maar één ding wil ik je wel meegeven!: Gooi de coupons van de oude vereniging weg! Als je winst haalt telt deze niet zogauw je overgeschreven bent en nog met coupons van je oude vereniging start!