hoe strikt gelden reglementen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

hoe strikt gelden reglementen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 12:37

Ok, natuurlijk een beetje een rare vraag, maar gaat over 1 wedstrijd verdeeld over 2 dagen. Weet niet of zo uitkomt maar zou natuurlijk kunnen. Gaat er ook niet om of moet, want paard is opzich wel klaar voor, maar gewoon weet-vraagje

Stel, start zaterdag Z1, eerste wedstrijd voor paard en mij samen, en rijden een wp. Door mijn klassering eerder ben ik nu 2x Z1+wp. Dit betekent dat geen B meer mag starten, wel L1 t/m Z1. Maar nu heb ik nog een paard, deze nog in de B. Zou ik deze dan die zondag nog in de B mogen starten (immers zelfde wedstrijd) of toch naar een andere klasse moeten?

Voor ochtend- en middagprogramma maakt niet uit denk ik, of wel? Immers zelfde dag.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 30-06-06 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: typo in titel

Lielle

Re: hoe strikt gelden regelementen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 12:38

je mag in de eenmaal gestarte klasse door blijven rijden, niet alleen die zondag maar ook daarna.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 12:39

WD-K -> WD-V

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 13:10

Heb je dat B-paard al eens in de B uitgebracht?

Anoniem

Re: hoe strikt gelden reglementen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 14:30

@Lielle: dankje

@Kitty: ja, hebben al meerdere wedstrijden gereden en willen binnenkort ook hoger. Maar omdat de wedstrijd war hierboven over gaat hoof prijzengeld heeft, blijven we wedstrijdje langer B rijden. Daarna wss vrij snel naar de L2

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 16:01

Je mag dan met je huidige B-paard inderdaad B blijven starten, met een volgdend paard moet je minimaal L1 gaan starten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 14:46

KarinvdM schreef:
Je mag dan met je huidige B-paard inderdaad B blijven starten, met een volgdend paard moet je minimaal L1 gaan starten.

Bedacht me opeens; mag ik met dit paard direct versneld promoveren? Naar L1 mag altijd, mocht ik namelijk al, maar naar bv de L2?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 17:09

ja, dat mag. Ik heb vorig jaar mijn 2e Z klassering gehaald en ben daarna versneld gepromoveerd met een ander paard.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 07:07

Volgens mij mag dit niet, alleen als je startkaart met dit paard 3 jaar niet actief is. Versneld promoveren mag alleen als je een paard "nieuw" op wedstrijden uit brengt. Dit is tenminste wat ik laatst heb gehoord, heb de reglementen er nog niet over nagelezen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 07:40

Nee, ik heb er destijds de KNHS over gemaild, en dat mag wel.