bedankt! ik snap het al wat beter 
hier gaat het op een hele simpele, en niet zon handige manier
je heb dus gewoon wedstrijden dressuur of springen. Je hebt groepen.
je begint in groep 1, de jury kijkt gewoon naar hoe je het doet en dan zetten ze je in een volgorde van 1 tot *hoeveel mensen er mee doen* als je bij de eerste 3 zit krijg je toestemming om naar de volgende groep te gaan. ja raar he
mischien ook wel interesant om dit te weten.Op mijn manege was er een nederlands stelletje die daar hun eigen paard hadden. Vroeger hadden ze in Nederland hun eigen pension en alles en ze reden veel wedstrijden, op die manier
! Hun zijn best belangerijk op de manege en ze zitten ook in een soort groep die wedstrijden organizeren enzovoorts. Ze namen mij een keer mee naar 1 van die "meetings" en ze begonnen te praten over hoe ze mischien de die manier moesten gaan gebruiken om wedstrijden te gaan rijden. Toen werd er een beetje overheen gepraat maar ik sprak haar laatst aan de telefoon en ze zei dat ze er nu wel serieus over aan het praten zijn! ze heeft het dus uitgelegt en de mensen vonden het wel een goede manier, vooral omdat deze manier die ze nu hadden niet erg goed werkte! toch wel grappig om te weten dat ze deze manier gaan gebruiken helemaal in India