Combinatiestand klopt niet, hoe te handelen ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

duikpaardje

Combinatiestand klopt niet, hoe te handelen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 14:19

Net keek ik op de site van de knhs.
Er staat B + 7, ik heb er B + 8.
Mijn laatst gereden wedstrijd was half maart, dus alles is bijgeschreven.
Hoe kan ik dit na laten kijken/korrigeren, via de KNHS of via het secretariaat van mijn vereniging ?
Ik wil met B + 10 over naar de L, maar dan wil ik wel zeker weten dat het bij de KNHS in orde is.

Groetjes,
Marijke

_Marinke_

Re: Combinatiestand klopt niet, hoe te handelen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 14:23

Even mailen/bellen denk ik.. Knipoog

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 14:28

Wat je kunt doen is even bellen met de KNHS en dan zelf een overzichtje bij de hand hebben van je gereden wedstrijden met de punten. Waarschijnlijk hebben ze gewoon een vergissing gemaakt en kunnen ze het makkelijk herstellen. Soms vragen ze je om coupons te kopieren en op te sturen. Het komt namelijk wel eens voor dat de organiserende vereniging de coupons te laat opstuurt, een coupon vergeet of dat de envelop met de coupons zelf is zoek geraakt bij de KNHS. Dus altijd je coupons bewaren!!!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 15:28

Even een mail sturen met waar en wanneer je een wp hebt gereden.

Bij mij is dit ook wel eens gebeurt, maar toen weer verandert.
Ook zonder coupons...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 17:34

En soms gaat het heel gemakkelijk, en soms moet je heel veel werk doen om het goed te krijgen.
Ze hebben mij vorig jaar wel 3 keer verliespunten bijgeschreven bij het springen,terwijl ik HC gestart was. De ene keer moest ik de coupon inscannen, een andere keer volstond het bellen en 1 keer heb ik een officiele uitslagenlijst moeten regelen (wat niet meer kon omdat het meer dan een half jaar geleden was, maar via de organiserende verenging is het toch goed gekomen, ik had de coupon ook nog).

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 16:39

Bij mij kloptte het ook niet, maar hoeveel dagen na je laatste wedstrijd is je stand bijgewerkt?? Het kan zijn dat ze dan je laatste stand nog niet hebben doorgekregen!

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 21:11

Ach.....ik heb al 2 brieven gehad dat ik in de verkeerde klasse gestart zou zijn......
Ik was over gegaan met 11 wp. Ze hadden alleen 1 proef met 2 wp niet geregistreerd, dus had 9 wp volgens hun.
Heb netjes schriftelijk antwoord gegeven met een kopie vd startcoupon.
En wat kreeg ik vandaag........weer een zelfde brief.
Ze zijn sneller met versturen van brieven als met hun puntenregistratie.
Inmiddels ben ik al weer toe aan een klasse hoger. Haha!
Hoeveel brieven ga ik dan krijgen ?

Heb ze dus maar even gebeld . Ze gaan er maandag naar kijken.

duikpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 21:43

Saartje_kip schreef:
Bij mij kloptte het ook niet, maar hoeveel dagen na je laatste wedstrijd is je stand bijgewerkt?? Het kan zijn dat ze dan je laatste stand nog niet hebben doorgekregen!

Mijn laatste wedstrijd was half maart, en dat was de datum die je zag bij mijn combinatiestand.
Ik ga maandag maar een poging wagen om te bellen.....

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 07:26

Als dezelfde datum als je wedstrijd staat bij dat bijgewerkte is je laatste wedstrijd dus nog niet bijgewerkt!!
De KNHS kan natuurlijk nooit meer dezelfde dag die coupons met punten erbij optellen, omdat ze die dan nog niet hebben! Dat moet worden opgestuurd door de vereniging maar die kunnen nooit dezelfde dag al aankomen! Lachen

Ik had het ook zo en mijn stand is nu gewoon weer bijgewerkt!

Ik denk dus niet dat je hoeft te bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 14:02

Ik had t laatst ook, heb toen een mail gestuurd met alle data waar ik een winstpunt had. Toen mailde ze me terug of ik de coupons van 1 bepaalde wedstrijd wou opsturen. Heb die coupons toen ingescand en gemaild en paar dagen later had ik zo'n kaartje in de bus dat de stand was gewijzigd...

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 10:40

Saartje_kip schreef:
Als dezelfde datum als je wedstrijd staat bij dat bijgewerkte is je laatste wedstrijd dus nog niet bijgewerkt!!
De KNHS kan natuurlijk nooit meer dezelfde dag die coupons met punten erbij optellen, omdat ze die dan nog niet hebben! Dat moet worden opgestuurd door de vereniging maar die kunnen nooit dezelfde dag al aankomen! Lachen

Ik denk dat je hem niet helemaal goed begrepen hebt. Ze schrijft dat haar laatste wedstrijd in maart was en dat die stand ook tot die datum is bijgewerkt, maar dat er dus een puntje ontbreekt.

Maar volgens mij heeft ze nu ook wel genoeg tips om het puntje weer er bij te krijgen, moet lukken!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 14:03

Geen stress, die site klopt 9 van de 10 keer niet.
Gewoon zelf je winstpunten bijhouden en je niet pinnen op die standen die online staan.

Zolang jij je coupons bewaard, heb je bewijs dat je inderdaad in de goede klsse start.

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 14:27

Moska schreef:
Saartje_kip schreef:

Ik denk dat je hem niet helemaal goed begrepen hebt. Ze schrijft dat haar laatste wedstrijd in maart was en dat die stand ook tot die datum is bijgewerkt, maar dat er dus een puntje ontbreekt.

Maar volgens mij heeft ze nu ook wel genoeg tips om het puntje weer er bij te krijgen, moet lukken!

Ik vraag me af wie wie niet begrijpt... Ik had namelijk hetzelfde en was op diezelfde datum (dat stond er) als mijn wedstrijd bijgewerkt! Maar ook toen ontbrak er bij mij een puntje en dat ik logisch omat ze het nooit diezelfde dag nog bij kunnen schrijven omdat het KNHS de punten nog niet ontvangen heeft...Lachen

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 14:32

Ik heb vorige week een e-mail gestuurd en mij werd verteld dat alles t/m 6 juni bijgewerkt is, het zou er dus gewoon op moeten staan!!! Toch maar ff bellen lijkt mij idd

duikpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 15:08

Ik heb contact gehad met de KNHS en het is opgelost, op 1 datum hadden ze maar 1 wp geregistreerd en ik had er 2 gereden.
Protocol en startcoupon gescand en verstuurd en nu is de stand aangepast.
Gisteren weer 1 wp erbij gereden, dus nu nog maar 1 te gaan...

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 21:23

ooh mooi..

Ik had het andersom.
Ik had er een kado gekregen in de B