Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Saartje_kip schreef:Bij mij kloptte het ook niet, maar hoeveel dagen na je laatste wedstrijd is je stand bijgewerkt?? Het kan zijn dat ze dan je laatste stand nog niet hebben doorgekregen!

Saartje_kip schreef:Als dezelfde datum als je wedstrijd staat bij dat bijgewerkte is je laatste wedstrijd dus nog niet bijgewerkt!!
De KNHS kan natuurlijk nooit meer dezelfde dag die coupons met punten erbij optellen, omdat ze die dan nog niet hebben! Dat moet worden opgestuurd door de vereniging maar die kunnen nooit dezelfde dag al aankomen!
Ik had het ook zo en mijn stand is nu gewoon weer bijgewerkt!
Ik denk dus niet dat je hoeft te bellen.
Moska schreef:Saartje_kip schreef:Als dezelfde datum als je wedstrijd staat bij dat bijgewerkte is je laatste wedstrijd dus nog niet bijgewerkt!!
De KNHS kan natuurlijk nooit meer dezelfde dag die coupons met punten erbij optellen, omdat ze die dan nog niet hebben! Dat moet worden opgestuurd door de vereniging maar die kunnen nooit dezelfde dag al aankomen!
Ik had het ook zo en mijn stand is nu gewoon weer bijgewerkt!
Ik denk dus niet dat je hoeft te bellen.
Ik denk dat je hem niet helemaal goed begrepen hebt. Ze schrijft dat haar laatste wedstrijd in maart was en dat die stand ook tot die datum is bijgewerkt, maar dat er dus een puntje ontbreekt.
Maar volgens mij heeft ze nu ook wel genoeg tips om het puntje weer er bij te krijgen, moet lukken!