ook vandaag weer een wedstijd! Heel erg HEET! paarden broeien zowat uit de trailer weg
..een groot concour veel mensen een veel deelname! natuurlijk druk bij de rekenkamer het secetariaat enz
.Geen aanwijzingen hoe je rijden moet! wel 30 minuten langer er over gereden helemaal in de stress natuurlijk gelukkig waren we wel optijd weg!
komen we daar aan stikt het natuurlijk van de dazen! Dat is natuurlijk zeker wel logisch met dit warme weer!
allen heb je je proef gereden krijg je een uur naar je hebt gereden eindelijk je punten eens, en ze hadden het ook nog op een groot scherm staan waarop ze allen punten bijhielden!
ondertussen had ik niet kunnen zien wat de andere mensen in mijn ring hadden!!?? Ik was de laatste in de ring!
Op het scherm stonden maar 5 van 24 ingevult nou dat vond ik wel erg weinig!
Ik gaan vragen hoelang het nod duurde wanneer ze alles erop zouden zetten, omdat alle coupons al waren uitgeschreven!
ja na alle ringen komt de uitslag en de punten worden dan bij gescherven! .... Nou toen had ik zoiets van doeggg!!
Iedereen SMOORT weg van de wartme ,die paarden op de trailer ook!
IK zei tegen mijn moeder kom we gaan heb geen zin om op al die ringen te wachten!! mijn pony staat uit die trailer te smoren en ik broei zowat weg!
zorg als je een groot concour onganiseerd dat het dan ook goed gebeurd goede route beschrijving! en zorg dan dat je iemand hebt die de punten op het scherm bij schrijft! dit vind ik echt niet eerlijk tegen over de pony's! dan weet je tenminste of je moet wachten of dat je lekker naar huis mag gaan!
Dit is me al een aantal keren overkomen en ik vind het steeds vervelender! Ik vind het super leuk om wedstrijden te rijden heb heb er zeker ook wel lol in ,maar als je zo lang moet wachten om de reden dat je niet eens weet of je moet wachten vind ik het niet leuk meer!! OOk niet tegenover de pony'S!!!
hebben jullie daar ook ervaring mee en wat vinden jullie daar van!