Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
#Ymke# schreef:ik heb een beige blouse met korte mouw. Maar er staat een applicatie op, mag dit ook? Hier staat namelijk niks over in de faq.
GeJe schreef:#Ymke# schreef:ik heb een beige blouse met korte mouw. Maar er staat een applicatie op, mag dit ook? Hier staat namelijk niks over in de faq.
De KNHS zal dit vast niet goedkeuren.. het staat namelijk niet in de reglementen. Misschien kun je het op een stukje "sponsoring" gooien (er schijnt en speciaal sponsorreglement te zijn.. maar ik kan dat niet vinden).
Als het een klein logo is van het merk of een cijfers o.i.d. en dan niet gelijk rugbreed, heb ik er absoluut geen problemen mee.... en anders trouwens ook niet... ik probeer het reglement altijd namelijk net wat anders te lezen dan er staat
GeJe schreef:Er staat nergens dat ze egaal van kleur moeten zijn, dus gewoon aantrekken dat shirt. Als ze dan vragen waar die 1 voor staat, zeg je gewoon dat je voor iedere dag een andere hebt en zo kun je het onthouden...
die ga ik onthouden.. bedankt !!

sophie83 schreef:Jawel denk dat dat wel mag met losrijden. Als je in de proef dan maar je jasje erover aan doet. Maar als ik het goed begrijp mag je alleen met een witte blouse in zomerteneu rijden.