Hoi Hoi,
Ja mijn vriendin heeft zins kort een verzorgpony, een super lief mak beestje! Die zins begin mei onder het zadel loopt. Het gaat hartstikke lekker, en volgens A wil de eigenaar van B graag dat ze officieel gaan starten als ze er klaar voor zijn, die wil A ook erg graag
. In November hebben ze hun eerste wedstrijdje, wel onderling maarja.. (ze moeten nog wel opgeven etc. maar ze zijn van plan om dan hun eerste wedstrijdje te gaan rijden).A heeft al wel veel onderlinge wedstrijden gereden, maar verder nog nooit officieel.. dit is haar grootste droom wel maar het kon nooit.. redenen zijn er zoveel
Maar nu gaan ze dus waarschijnlijk officieel starten over een tijdje..
(duurt nog wel even) Maar is dit slim/verstandig om met een on-ervaren paardje en jijzelf ook on-ervaren officieel te gaan starten? A is niet helemaal on-ervaren maar wel met officiele wedstrijden en B is dan opzich ook nog behoorlijk on-ervaren (tuurlijk gaan ze zobiezo eerst onderling starten vraag me niet hoeveel wedstrijdjes
) dus dan is B ook niet meer super on-ervaren, hij is nu trouwens wel 3.Ik wou dus graag weten wat jullie er van vinden, en of het slim/verstandig is. Ze krijgen overigens allebei wel goede begeleiding

Groetjes
wens der succes !
De eigenaar wou volgens mij al graag dat het paardje wedstrijden ging lopen toen het jonge ding nog maar een veulen was