Wedstrijden starten op zand

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liaan

Wedstrijden starten op zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 11:03

Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort gaan starten met mijn onervaren paard. Omdat hij nog zo onervaren is en af en toe erg ondeugend ben ik op zoek naar wedstrijdaccomodaties in de buurt van Amsterdam waar gestart wordt op zand (niet op gras) en waar de ring het liefst ook nog is afgezet met hekken (en dan bedoel ik niet de lage witte hekjes ). Wie weet wat?!

Charaz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 11:16

Ik heb geen ervaring met wedstrijden in de omgeving van Amsterdam, maar hier in de buurt zijn er zeer weinig wedstrijden op zand en geen enkele met een hoge omheining er om heen.
Ik denk dat je dan moet wachten tot het indoor seizoen weer begint.

polly2

Re: Wedstrijden starten op zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 11:18

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 11:36

al via je rijvereniging geinformeerd?

Netje

Re: Wedstrijden starten op zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 11:41

Liaan schreef:
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort gaan starten met mijn onervaren paard. Omdat hij nog zo onervaren is en af en toe erg ondeugend ben ik op zoek naar wedstrijdaccomodaties in de buurt van Amsterdam waar gestart wordt op zand (niet op gras) en waar de ring het liefst ook nog is afgezet met hekken (en dan bedoel ik niet de lage witte hekjes ). Wie weet wat?!

Iets noordelijker weet ik het wel: Assendelft, Velzen-Zuid, Castricum, Heiloo, Heemskerk (Commandeurs). Hier wordt allemaal op zand gestart in de B (neem ik aan dat je dat zoekt). Maar volgens mij zijn er nergens hoge hekken (meestal helemaal geen hekken, ook geen lage: alleen bordjes). Denk wel dat je moet zorgen dat je je paard eerst zover krijgt dat hij er niet vandoor gaat, want anders wordt starten best lastig....

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 11:45

Je kunt je vraag ook in het volgende topic droppen...
viewtopic.php?f=34&t=544587&hilit=

Ik geloof dat er bij Wennekers in Aalsmeer wel eens wedstrijden zijn en in Ouderkerk aan de Amstel (gewoon op zand dus)

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 11:49

niet helemaal in de richting misschien, maar misschien is Montfoort wat voor je? Ligt vlak voor woerden. Starten op zand, fijne accomodatie, maar geen hekjes. Er is afgezet door bordjes en balkjes in de 20x60 baan en de 20x40 baan is omlijst met een betonnen biels.

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 11:51

Liaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 12:00

Thanks!

De hekken zijn onder andere voor mijn geruststelling. Is niet zo dat hij er altijd vandoor gaat Wordt zijn eerste wedstrijd en ik neem gewoon het zekere voor het onzekere. En is inderdaag voor een b-proefje.