Ik heb daar voor het laatst in het M1 gestart met Prakkie.
Ik was ´s ochtends om 7 uur op stal om nog ff te knotten en alle spullen klaar te zetten. Om 8 uur weggereden.
Daar aangekomen gelijk stiften ingedraaid, paard opgezadeld en mezelf fatsoenlijk gemaakt..
Nadat ik zo´n 20 keer voor m´n sokken was gereden, mocht ik beide proeven tegelijk starten..lekker makkelijk. M´n zus ff uitgelegd dat dat niet echt makkelijk was

Die man helemaal in de stress (was hij al wel, maar toen had ie het helmaal gehad..hihi). Toch maar eerst de ene en daarna de andere proef gestart..
In de eerste proef was prakkie nog wat onrustig. Ik denk met name omdat we bij het losrijden zo vaak bijna omvergeredn zijn. En aangezien prakkie nogal bang is van andere paarden, als ze dicht langs haar gaan of als ze recht op haar af komen, was dat niet echt relaxed. Maar ja, ze moet er toch aan wennen dus was een goede oefening.
Ik mocht mijn tweede preof er gelijk achteraan en toen liep ze een stuk lekkerder.
Uiteindelijk was ik in de eerste proef 6e met 163 en in de tweede proef 1e met 169 punten. Dus weer 3 punten erbij. Heb er nu 14 en moet dus echt over..
Oh ja er is ook een internetsite: www.concoursagterberg.nl