welk paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

welk paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 08:05

Ik zit nog een beetje in de knoop met de vraag welk paard ik voor mijn volgende wedstrijd zal nemen (F6).

Een vertrouwd paardje waarop ik vorige keer mijn proef met gemak op gereden heb. Niet echt een dressuurpaardje, maar ontzettend braaf...Kan ik trouwens ook niet meer op rijden als ik hoger kom, want een hele proef doorzitten is echt onmogelijk op dat beestje!!!

OF

Een nieuw paard, is hiervoor Z dressuur getraind (maar geen wedstrijdervaring), redelijk heet en geeeen idee hoe hij op wedstrijd zal reageren. Kan echt geweldig lopen, ziet er ook mooi uit, maar hij loopt wel behoorlijk onder je vandaan soms omdat ie wat overenthousiast is

Help me!!

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 08:07

Ga voor die nieuwe !! Gewoon proberen, heb je niet genoeg punten doe je het volgende keer gewoon over.

Weet je meteen hoe hij is....

kelcy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 08:08

ElCamino schreef:
Ga voor die nieuwe !! Gewoon proberen, heb je niet genoeg punten doe je het volgende keer gewoon over.

Weet je meteen hoe hij is....

ik zou dit ook doen! anders kom je er nooit achter hoe hij is op wedstrijd !!!

Laura82

Re: welk paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 08:11

haha, da's ook weer zo! Al zou ik natuurlijk ook ff bij iemand ander kunnen spieken en hem dan de wedstrijd erna nemen

Nee denk dat ik hem maar gewoon neem...Nog ff veranderen op de lijst, was eerst niet zeker dat hij zou blijven

KimH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 10:32

Hey Laura!! Ik zou Mortel (de nieuwe) gewoon nemen, ik heb ook zoiets gedaan, met een nieuwe aleen..... dat ging een beetje mis in de proef maar ik moet zeggen dat ik nog nooit zo hard heb gelachen tijden een wedstrijd.. Als Mortel niet bevalt neem je die ander toch gewoon weer? Het is wel een luxe zo.. je hebt keus haha

joycie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 18:19

Ik zou voor de nieuwe gaan, maar niet meteen weer op die normale gaan als het niet lukt. Gewoon een paar keer proberen. Je komt er vanzelf achter hoe ie is op wedstrijd.

Laura82

Re: welk paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 18:38

Haha, dat doe ik dan maar Ben benieuwd hoe hij is, ook hij heeft inmiddels de bakkabouters uitgevonden