Aftekeningen volgens gebruikelijke afkorti.. *blabla*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

Aftekeningen volgens gebruikelijke afkorti.. *blabla*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 19:20

Ja, ik ben dus bezig mijn startkaartaanvraagformulieren in te vullen, en voor mijn paard staat dus dat ik moet invullen, de aftekeningen volgens de gebruikelijke afkortingen nederlandse taal.

En tja, nu is het enige wat ik weet: L.A, R.A, L.V, R.V Dus kan iemand alsjeblieft even deze aftekeningen vertalen in afkortingen?

Zeer onregelmatig blesje naar links uitlopend in gezoomde sneb linker neusgat indringend.
Linksachter hoge witvoet voor binnen oplopend. Rechtsachter witvoet buiten oplopend.

Krijtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 23:18

Staat de afgekorte beschijving van de aftekeningen niet in je papieren van je paard dan? In het stamboek van mijn paard staan keurig alle aftekeningen vermeld, die kun je dan zo overnemen op je startkaart.

Joyce_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 16:39

Nee, zo staat het er.. Zonder afkortingen erbij enzo

tienus63

Re: Aftekeningen volgens gebruikelijke afkorti.. *blabla*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 06:50

LA linksachter, LV linksvoor, RA rechtsachter, RV rechtsvoor.
Mocht je het niet begrepen hebben dit gaat dus over de benen van het paard.

overigens noemde jij zijn aftekeningen zelf al, waarschijnlijk uit het paspoort overgenomen;

Citaat:
Zeer onregelmatig blesje naar links uitlopend in gezoomde sneb linker neusgat indringend.
Linksachter hoge witvoet voor binnen oplopend. Rechtsachter witvoet buiten oplopend.

Je dient enkele kopieën uit het paspoort bij de aanvraag te doen. Maar waarom laat je het niet via de vereniging doen, normaal gesproken worden dit soort dingen via het wedstrijdsecretariaat van een vereniging geregeld.
MIsschien ten overvloede, je moet lid zijn van een vereniging om überhaupt een startkaart aan te kunnen vragen.

Joyce_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 15:21

Ik weet hoe ik een startkaart aan moet vragen en dat ik daarvoor lid moet zijn van een vereniging
Is allemaal al geregeld, zelf ben ik ook aangemeld bij de knhs, alleen mijn paard moet dus nog

Maar dat formulier moet ik dus zelf invullen, nouja, voor het grootste deel dan. Als het niet lukt helpen ze me wel, maar er zijn dingen die ik zelf moet regelen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 15:23

tienus63 schreef:
Je dient enkele kopieën uit het paspoort bij de aanvraag te doen.

En dan zet je op het aanvraagformulier gewoon: 'zie kopie paspoort'.

Althans, zo heb ik het gedaan voor mijn paard met veel wit en het is allemaal goed gekomen (nou was mijn paard al bekend bij de KNHS, maar toch).

TisUnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:47

Karin schreef:
tienus63 schreef:
Je dient enkele kopieën uit het paspoort bij de aanvraag te doen.

En dan zet je op het aanvraagformulier gewoon: 'zie kopie paspoort'.

Althans, zo heb ik het gedaan voor mijn paard met veel wit en het is allemaal goed gekomen (nou was mijn paard al bekend bij de KNHS, maar toch).

yep, zo heb ik het ook gedaan, mijne was zelfs nog niet bekend bij de KNHS. Ik heb op de aanvraag bij aftekeningen gezet, véél, zie kopie paspoort
Ook dat is helemaal goed gekomen.