gister had ik voor de eerste x L1 met mijn pony tussen de paarden.
ik had heel ff binnen los gereden, toen naar buiten om daar nog ff los te rijden... begint ze me toch te showen, ik had het gevoel alsof ik op een tuigpaard zat
die beentjes, die staart en dat geknor! (iedereen in een deuk) ik haar na een kwartier eindelijk tot de orde kunnen roepen..maar ze was niet echt lekker ontspannen te rijden, ik moet er heel veel aan rijden om aandacht bij mij te houden.. dat lukte dus ook niet echt. maar goed gewoon de proef in natuurlijk.
zat ze constant te loeren op een koe in de wei die aan het loeien was... dus ik heb er niet uit kunnen halen wat er in zat, ik ging teveel tegenwerken omdat ze zo druk was en maakte zij dan haar passen niet meer af... kortom ook mijn schuld maar ik durfde niet meer te geven want dan was ik in een andere ring beland...
het wijken vond ik best oke gaan, al had ik wel paar x een 5 en 1 keer een 6 geloof ik..
maar ik wil een paar tips.
er stond een paar x met middengangen onregelmatig en dat ze dribbelt in draf.. hebben jullie tips daarvoor?
ook dat ik meer stelling moest hebben met wijken (ik dacht juist zo weinig mogelijk!!)
en dat ik met gebroken lijn doorzitten niet op x was (zou ik dan te kort hebben gewend) en bij de ene jury mijn volte te klein maakte in galop (ik dacht toch echt van niet!) en de ander zei er niks van...
verder gelukkig niks over mijn houding dus die is wel verbeterd ben ik blij om!!
ik had trouwens 169 en 177 punten.
maar ach er valt nog zoveel te leren en te verbeteren, volgende keer weer beter!
xxx