klopt dit? (voor het 1st wedstrijd rijden)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

beau_diva

klopt dit? (voor het 1st wedstrijd rijden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 13:19

hoii,

(op bokt gevonden kosten) voor een 18 jarige met die met een paard voor het eerst officieel dressuur wedstrijden wil gaan starten:

Eenmalige kosten KNHS:
- registratie paard: € 20.80
- registratie persoon: € 2.90

- + nog wedstrijd kleding, harnachement enz.

Jaarlijkse kosten
- Lidmaatschap vereniging (paardenclub) +- € 150,- (wél inclusief 1jaar lang les)
- lidmaatschap KNHS : ??
- startkaart paarden : € 38.50

kosten per wedstrijd
- inschrijfgeld per wedstrijd varieert tussen de € 7-10 euro
- startcoupons 16 coupons voor € 16,- + iedere bestelling € 2.65 extra (administratie kosten).
1 coupon per wedstrijd

oke klopt dit en wie weet (ik kon het niet vinden op de KNHS site) hoeveel het ong. kost de lidmaatschap van de KNHS per jaar?

ok thnx

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 13:22

die kosten kloppen echt wel, daar heb ik het reglement uitgebreid voor nagelezen dit komt nl uit de FAQ

lidmaatschap KNHS is circa 25 euro meen ik, even de tarievenlijst 2006 opzoeken.

chelsea82

Re: klopt dit? (voor het 1st wedstrijd rijden)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 22:28

Kosten lidmnaatschap knhs zijn dit jaar 40,00 euro.Dit is inclusief het abonnement op de Paard&Sport, wat je elke 14 dagen ontvangt.

Het is niet 1 coupon per wedstrijd, maar 1 coupon per proef.

Registratie kosten persoon moet je inderdaad betalen omdat jij nog nooit officieel gestart bent en dus niet geregistreerd staat.
Maar registratie kosten paard ligt eraan of je paard geregistreerd staat bij de KNHS.Mocht hij ooit al eens een startkaart gehad hebben dan staat hij al geregistreerd.

Joyce_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:10

Als je paard een paspoort (&stamboom) heeft, staat hij dan automatisch ingeschreven bij de KNHS? Of niet?

Ennn.. Inschrijflijsten voor een startkaart (en evt. inschrijving bij KNHS, voor je paard, en jezelf natuurlijk), kun je die halen bij je rijvereniging?

JaSpJo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 10:01

oke.

ik was ook aan het zoeken voor iemand die wil starten,
bedankt voor de info

gr

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 10:03

Myukii schreef:
Als je paard een paspoort (&stamboom) heeft, staat hij dan automatisch ingeschreven bij de KNHS? Of niet?

Nee

Citaat:
Ennn.. Inschrijflijsten voor een startkaart (en evt. inschrijving bij KNHS, voor je paard, en jezelf natuurlijk), kun je die halen bij je rijvereniging?

ja

Joyce_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 15:24

Zo, dat is dus duidelijk
Dan ga ik ze straks even halen.. Bedankt!