Geldigheid Startcoupons

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElskedZ

Geldigheid Startcoupons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 14:07

Ik heb een vraagje, ik heb bij opruiming startcoupons van 2000 gevonden.
Alle gegevens kloppen, alleen helaas staat mijn transpondernummer er niet op. Ook zijn er 30 vakjes voor cijfers.

Mijn vraag is: Kan ik deze coupons gebruiken?? Ondanks dat mijn transponder nummer er niet op staat??
(ik wil wel een antwoord wat 100% betrouwbaar is, want ik weet dat wanneer coupons niet goed zijn je je winstpunten weleens niet kan krijgen)

Daarnaast heb ik nog een vraagje: hoe lang duurt het ongeveer voordat startcoupons na bestellen binnen zijn???

Wie o wie kan mij antwoord geven op mijn vraag.

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:09

Ik weet het niet zeker, maar een mailtje naar de KNHS doet wonderen.... maar volgens mij moet het transpondernummer wél op je startcoupons staan. Nieuwe coupons bestellen kan heel snel dus waarom onzekerheid?

ElskedZ

Re: Geldigheid Startcoupons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 14:12

He GeJe,

heb al een mailtje gestuurd naar de knhs, maar dacht misschien kan iemand me sneller antwoord geven.
Heb ook al nieuwe coupons besteld, weet niet hoe lang het duurt voordat die binnen zijn???

Daarnaast vind ik het zonde om de andere coupons het is een hele stapel zomaar weg te gooien wanneer ik ze nog wel kan gebruiken.
En het transponder nummer erbij schrijven is een kleine moeite, wanneer dit mag, en hierdoor de coupons weer geldig zijn, dan gebruik ik die natuurlijk liever, ook oog op het milieu.
Dus vandaar mijn vraag.....

Ik hoop dat iemand het weet....

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 18:15

Eerste vraag heb ik geen idee van.
Bij mij waren ze na een half weekje binnen.

Pollewoppy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 09:47

Ja, je mag deze coupons gewoon gebruiken.
Dat is geen enkel probleem. Je hebt er tenslotte voor betaald en het is inderdaad zonde om zo'n stapel weg te gooien.

In principe mag je vrijwel niks veranderen op een coupon, dus ik zou voorzichtig zijn met het transpondernr erbij te schrijven. Hoe ik me niet voor kan stellen dat ze daar moeilijk over doen.

Kortom: Lekker gebruiken dus die coupons!