KNHS centrum in Wanroy gaat dicht!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JollyJumper

KNHS centrum in Wanroy gaat dicht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 20:55

Vandaag stond bij ons in de krant (had het ook al gehoord van iemand die bij de KNHS werkt) dat het centrum in Wanroy definitief verkocht/dicht gaat worden.
Da's wel balen dus (ik woon er 10 minuten vanaf...) als je geselecteerd bent. Moeten we helemaal naar Ermelo. En het is nog maar de vraag of er nog wedstrijden gehouden kunnen gaan worden straks. Om van alle clinics en infoavonden nog maar te zwijgen...
Ik baal er wel van...

marloe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 06:11

Ah nee. Dan kunnen wij misschien ook geen springles hebben van de winter... Lekker dan.

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 07:09

Las er net een stukje over op juryplatform.nl: er moet nog gestemt worden en er worden en bij een verkoop zijn er bepaalde eisen m.b.t. gebruik voor de paardensport (hoezo een verkoop extra moeilijk maken...?). Het kan gewoon niet uit.

Annash
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 08:58

Zou zonde zijn, schitterende locatie...

MaRcIaNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 09:31

ja dat zou erg zonde zijn.
ik vond het ook super mooi om te rijden!

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 10:14

wat zonde, een mooie locatie

JollyJumper

Re: KNHS centrum in Wanroy gaat dicht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 12:30

Het is al officieel bekend gemaakt want het staat ook op de site van de KNHS. Er zijn wel allerlei voorwaarden voor verkoop, maar daar komt volgens mij helemaal niks van terecht .
Zelfs veel mensen die bij de KNHS werken vinden het niet kunnen, maar ja, wij hebben niet zo veel te vertellen he...
Ik ken iemand die bij de presentatie is geweest en ze hadden echt een goed plan volgens hem om het rendabel te maken, maar de KNHS heeft nou eenmaal vorig jaar al besloten om te sluiten, maar door die ledenbijeenkomst van de winter konden ze dat niet meteen maken, dus is het gewoon uitgesteld naar nu .
Wij kunnen als basisruiters straks alleen nog de proffessionals sponsoren (en dat is niet alleen mijn menig maar van heeeel veel basis/amateur ruiters die ik ken, en ook trainers, juryleden etc.!)
Tis dat ik wedstrijdrijden nog steeds zo verrekte leuk vind, maar anders zegde ik subiet mijn lidmaatschap van de KNHS op

mmaverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 13:20

als 'centrum' voor een overkoepelende organisatie zoals de KNHS is Wanroi natuurlijk niet geschikt. Hoe mooi de lokatie ook is, het ligt niet centraal in het land. Voor de noorderlingen onder ons is het toch zo'n 4 uur rijden (met trailer)

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 13:27

mmaverick schreef:
als 'centrum' voor een overkoepelende organisatie zoals de KNHS is Wanroi natuurlijk niet geschikt. Hoe mooi de lokatie ook is, het ligt niet centraal in het land. Voor de noorderlingen onder ons is het toch zo'n 4 uur rijden (met trailer)

Vond het al niet zo'n geschikte locatie voor een NK, zoek dan een centraler gelegen accommodatie zou ik zeggen.

Blijkbaar liggen de kosten toch te hoog en brengen alle mensen die nu hard roepen "dat het zonde is en moet blijven" toch te weinig geld in het laadje.

Lijkt me trouwens erg moeilijk om een koper te vinden die met de hele eisenlijst van de KNHS wil meegaan.

Sandrohit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 16:24

Ben er afgelopen Nederlandse Dressuur kampioenschappen voor het eerst geweest (kijken),de locatie is niets mis mee.
Zelf zit ik dichter bij Ermelo dus moeite kan ik er niet mee hebben.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 15:37