kan een rubriek op een selectie zomaar geschrapt worden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nelis

kan een rubriek op een selectie zomaar geschrapt worden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 19:27

Geachte medebokkers ik wil jullie een hypothetische vraag voorleggen

Stel dat je hier op bokt een reactie geeft op iemand en als gevolg daarvan hoor je via via dat je op een bepaalde manege niet meer welkom bent. ( dit wordt je niet rechtstreeks mede gedeeld dus eigenlijk weet je van niets)
Op het terrein van de manege wordt een selectie wedstrijd gereden, de eigenaar( van de manege) gaat naar de kring vergadering en vermeldt daar dat als jij ( je weet nog steeds van niets) op deze selectie van plan bent te starten dat de kring dan uit mag kijken naar een andere accomodatie. De kring besluit dan om de rubriek waar jij in rijdt te schrappen van het programma ( het gaat hypothetisch gezien niet om B,L of M) en stuurt vervolgens iedereen die in deze rubriek zou starten een brief met daarin vermeld dat om organisatorische redenen de rubriek komt te vervallen. Met als gevolg dat de andere rubrieken 3 selecties rijden en de klasse waar jij in start 2.

Mijn hypothetische vraag mag dit??? een bepaalde rubriek maar 2 en de andere 3 selecties , en kan een manege eigenaar dit op deze manier afdwingen na uitlatingen op bokt die nog niet eens besproken zijn met de desbetreffende persoon. En wat zijn de regels van de KNHS hierover??
Kunnen de andere ruiters in deze rubriek afdwingen dat deze klasse desnoods op een ander terrein alsnog verreden gaat worden??

graag jullie mening!

beb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 21:18

nee denk dat dit niet kan en vind het ook heel on professioneelvan de knhs om hiermee akkoord te gaan

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 07:08

Vind het ook onprofessioneel van de manegehouder. Op zo'n dag zal hij/zij wel meer bezoekers en deelnemers op z'n terrein krijgen. Maar goed, dit soort reacties komen vaker voor bij een manegehouder (... niet hypothetisch zeg maar).

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 08:40

Dan zal er toch iets heel ernstigs gebeurt zijn. en als dat zo is zou ik daar zelf niet eens meer naartoe gaan!!
Maargoed onprofessioneel is het wel. Maar als je het hele verhaal niet kent wordt het wel wat vaag.
Maar het zal wel vaker gebeuren dat een selectie vervalt door andere omstandigheden. Die wordt dan toch vaak elders verreden dacht ik

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 08:46

ik stel voor dat de discussie in JI gevoerd wordt, dus hier een slotje.