HELP! melding van maken??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NoomsJJ

HELP! melding van maken??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 21:10

mijn verzorg arabiertje is heel erg bang..bij zijn oren en als je hem ineens wil pakken. ook liet hij zich in de wei heel moeilijk pakken.omdat als hij niet kwam bij peter(die hem slaat)hij een klap kreeg als hij toch kwam. ook kreeg bij steeds een klap als hij niet netjes mee liep vanuit de wei naar de stal.nu is hij steeds bang dat hij een klap krijgt..hoe kan ik dit oplossen verder is hij heel lief en vertrouwd hij mij wel maar hij is bang dat hij een schop of een klap krijgt. met longeren is hij heel bang omdat P er altijd keihard met de zweep opaf ging om hem te slaan. hoe kan ik dit oplossen.. hij vertouwd alleen mij.. verder niemand.. hij is van iedereen bang. ik wilde er altijd iets van zeggen maar ik ben geen eigenaar, die komt zelden, ik ben eigenlijk mede-eigenaar. ik heb er 1 keer iets van gezegd maar nu slaat hij mijn verzorgpony achter mijn rug om! help mij!

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:16

bah, heb echt een hekel aan mensen die zo met hun paarden omgaan
je kan er denk ik weinig aan doen, je kan wel zorgen dat je niet met je armen loopt te zwaaien bij het paard in de buurt, en met longeren enzo zoveel mogelijk alles op je stem doen.
zo zal het paard van jou niet zoveel schrikken...

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:39

topic hoort niet hier