Inschrijven voordat je je startkaart hebt?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bumba01

Inschrijven voordat je je startkaart hebt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 19:36

Hoi,

Over 3 weken krijg ik m'n startkaart binnen, maar nu heb ik een vraag.

Mag je je voor de einddatum van een wedstrijd inschrijven, als je je startkaart nog niet hebt, maar wel hebt aangevraagd?
Bijv.

Ik krijg 1 juni mijn startkaart en 3 juni is er een wedstrijd, maar je moet je meestal voor een einddatum opgeven. Mag ik me dan al voor de einddatum opgeven, of moet ik wachten voor ik m'n startkaart en coupons heb, want je mag coupons toch ook op de dag vd wedstrijd inleveren?

Gr Sharona

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:15

Ik denk dat je er heel verstandig aan doet om niet te speculeren, pas als je aanvraag naar de KNHS is gestuurd EN je weet zeker dat alles compleet is( ook de entingen in je paspoort!) , dan pas kan je voorzichtig gaan kijken op welke wedstrijden je wil starten.

Maar houdt zowiezo 3 weken aan tussen het versturen van je aanvraag en de eerste start!
Ikzelf ben wat meer ervaren in dit soort zaken en kan me dan ook bedwingen. Wij zullen niet eerder coupons gaan opsturen dan dat we de (foutloze) startkaart EN coupons in huis hebben!!

Die heb je toch wel gelijk meebestelt? Anders kan je er nog 2 weken bij optellen....

Bumba01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 20:19

Mijn aanvraag is verstuurd en entingen enz zijn ook allemaal goed

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:22

Ja maar stel dat de knhs niet zo netjes is en je je startkaart was 5 juni krijgt? Niet doen dus, gewoon wachten tot je je kaart hebt.

Bumba01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 20:35

Het was een voorbeeld dat ik 3 juni bijv een wedstrij ga rijden dat ga ik dus niet doen, ik heb al gekeken en de voorzitster schrijft me in voor broekland 18 juni

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 00:05

Op verzoek van TS een slotje.