Hoe word er tegen jullie aangekeken, niet dat ik me van de kaart laat brengen, maar lijkt me leuk om is te horen, misschien ook foto's van je paint in wedstrijd tenue
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!!!! 
en je trekt waarschijnlijk veel aandacht van alle mensen
vaak goede maar vast ook wel is minder leuke reacties maar dan zijn ze jaloers
de jury vind het waarschijnlijk wel apart dat er een paint mee doet bij de dressuur sport!! kortom gewoon starten en lekker gaan rijden niet te veel aan trekken van anderen je rijd voor jezelf
maakt jou het uit als iemand het paardje niet leuk vind,, jij vind hem wel geweldig en zoo moet je erop gaan zitten dan kan er niemand tegen je op!!

maris_coldey schreef:ik vind dat je gewoon moet gaan starten,, ik vind het geweldig zulke paardje![]()
![]()
de jury vind het waarschijnlijk wel apart dat er een paint mee doet bij de dressuur sport!! kortom gewoon starten en lekker gaan rijden niet te veel aan trekken van anderen je rijd voor jezelf
![]()
maakt jou het uit als iemand het paardje niet leuk vind,, jij vind hem wel geweldig en zoo moet je erop gaan zitten dan kan er niemand tegen je op!!
![]()
![]()
Maar denk niet dat mijn mening er toe doet, als jij wedstrijden wilt gaan rijden moet je dat gewoon doen
Wat de rest vind boeit toch niet, als je goed rijdt krijg je je punten echt wel. 
Rachacha schreef:maris_coldey schreef:ik vind dat je gewoon moet gaan starten,, ik vind het geweldig zulke paardje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, als ik heel eerlijk ben vind ik het er niet uitzien. En nee, ben niet jaloersMaar denk niet dat mijn mening er toe doet, als jij wedstrijden wilt gaan rijden moet je dat gewoon doen
Wat de rest vind boeit toch niet, als je goed rijdt krijg je je punten echt wel.
gewoon goed rijden dan krijg je, je punten heus wel! 
Dan zouden Friezen ook niet in de wedstrijden moeten lopen en ijslanders, fjorden, haflingers ed ook niet

MISTRAL94 schreef:Hoe ouderwets kun je zijnDan zouden Friezen ook niet in de wedstrijden moeten lopen en ijslanders, fjorden, haflingers ed ook niet
![]()
Ik rijdt momenteel 1 van mijn bonte merrie's ook in de wedstrijden. De ander hoop ik deze zomer ook nog een keertje te kunnen starten. Je valt zeker op tussen al die saaie vossen ed
Is er een liefhebber die een foto voor me wil plaatsen?

pinda_timo__ schreef:Maar ik vind gewoon een paint moet je niet willen uitbrengen in de dressuur daar zijn ze helemaal niet voor gebouwd en