Tsja, twee weken geleden had ik 165 en 153 pt gereden, en dat eerste aantal punten vond ik als asociaal, maar vandaag...
Ik ga nog buiten mn schoenen lopen van verwaandheid zometeen joh! Ik reed dus vandaag op Kootwijk, B proef 11 en 12, en ik was al wat laat dus haasten, zenuwen, te kort losrijden... tsja.

De eerste keer hekjes vond Wal wel interessant... hij wilde ze zo springen

Nou proef nr 1 ging wel redelijk, maar Iwaldo liep eigenlijk de hele week al een beetje rot, hij was heel sterk en hangerig en niet door de kaak. Zo ook in de proef dus. Tweede proef ging een beetje hetzelfde al kreeg ik door de regenbui gladde teugels

Afijn, iedereen aan de kant zei dat het er goed uitzag, ik vond het zelf niet echt denderend. Ik was wel weer trots op Wal

Toen dus.... tadaaa.... De eerste proef 173 punten!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*WOW* Ik had dus echt zoiets van ' hoe kan dit??' maargoed, leuk meegenomen natuurlijk. Voor die stijve Wal

Maargoed, ik heb aardig gereden, asociale punten, als ik nou volgende keer eens lekker rijd wil ik die punten niet eens weten. Nu na 3 weddstrijden en 5 proefjes heb ik 3 wp. Die L komt wel dichtbij... straks krijg ik nog sterallures