2 pony's in dezelfde klasse starten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kady_

2 pony's in dezelfde klasse starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 22:09

de titel zegt het eigenlijk al..

mag dit met springen en dressuur?

hebben jullie hier ervaring mee en is het goed te doen kwa tijd voor het inrijden enzo?

abcde123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 22:12

Het mag wel gewoon volgens mij hoor! Waarom zou het niet mogen?
Het is idd alleen maar lastig voor je zelf, als er een keer wat minder deelname is, en je dus krap komt te zitten met het inrijden. Dan zou je met het secretariaat kunnen overleggen of je dus als eerste en als laatste mag starten, en met minder deelname zou je kunnen over leggen of je voor een andere klasse mag starten, maar dat moet de jury ook goed vinden enzo.

chelsea82

Re: 2 pony's in dezelfde klasse starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 23:04

Het mag zeker wel.In de reglementen kun je hier alles over vinden.Hoeveel pony's/paarden per rubriek, per discipline, per wedstrijddag en noem maar op.

Met meerdere ben je wel druk.Je moet niet alleen op concour zijn want soms zijn je tijden wel eens krap en moet je mensen om je heen hebben om te helpen.

Ik starte vorig seizoen 4 paarden in de dressuur voor de selectie, 1 in de m2, 1 in de z1 en 2 in de z2.Het was te doen omdat ik mensen achter me heb staan die helpen met opzadelen e.d.Losrijden deed ik uiteraard wel zelf.Dat mag je ook niet door iemand anders laten doen.

Ik heb meerdere wedstrijdpaarden, dus ga meestal wel met meerdere paarden op concours.Maar ik vind het ook heerlijk om maar met 1 paard op concours te gaan.Dus dat wordt ook wel geregeld gedaan hoor.

Wilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:36

Dat mag gewoon hoor, maar je moet er altijd op letten dat je dit aangeeft aan het secretariaat anders moet je miss gelijk na elkaar

Chupa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 14:52

Het mag hoor, ik doe het ook Alleen wel zorgen dat je het met losrijden goed voorelkaar hebt wat planning betreft als je ze vlak na elkaar moet rijden. Ik rijd ze namelijk allebei in de E/B

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 07:43

Ook qua planning moet het kunnen, vereniging is namelijk verplicht om er een uur tussen te zetten. Je rijdt dan wel eens ooit als enige net voor een rubriek, terwijl je rubriek eigenlijk daarna start. Ik zie het regelmatig, ga altijd met iemand mee die van de winter met 2 pony's in de M1 startte (eigenlijk zelfs 3, maar nummer 3 is niet meer uitgebracht indoor), nu start ze er eentje M1, eentje M2 en eentje Z1. In die rubrieken zie je altijd dezelfde mensen die dus meerdere pony's uitbrengen, en er wordt behoorlijk creatief geschoven door de verenigingen.

Mara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 11:49

voor dressuur mag het wel hoor, ik start ook met 2 paarden in de L2, en als je je coupons op stuurt naar het secretariaat, doe er een briefje bij dat je met 2 pony's start, zodat ze daar rekening mee kunnen houden

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 12:28

Zoals al gezegd....dat mag

marije86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 12:29

haha ik meld het ook nog even dat mag,ik heb gregroomd bij een handelstal en daar hadden ze soms wel 3 a 4 paarden onder 1 persoon lopen,geef het alleen wel aan anders heb je haast geen tidj der tussen

magicrover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 07:55

Even van te voren melden en goed plannen dan is er niets mis.

RuizSoler

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 08:00

Ja het mag haha! Inderdaad wel even een briefje bij doen. Qua springen mag het ook!