enkele vragen over wedstrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nathe

enkele vragen over wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 14:16

Ik wil dus volgend jaar beginnen met wedstrijden te rijden. Ik heb al wat info proberen te zoeken op bokt maar ik woon in Belgie en vind dus weinig informatie.
Weet iemand een "papieren" vereniging in Limburg? Dus een vereniging waar je niet teveel verbintenissen bij hebt?
Is het verplicht dat je paard afstamming heeft? (bij het inschrijven bij de LRV zag ik dat je de ouders van je paard moest ingeven)

Fianne

Re: enkele vragen over wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 14:44

Het is niet verplicht dat je paard afstamming heeft.. Dan zet je er toch gewoon "onbekend" neer? Is ook prima!
Op de rest van de vragen heb ik helaas geen antwoord..

ginniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 14:53

Mijn pony is waarschijnlijk een kruising.
Ik heb op zijn papieren staan bij vader en moeder ''onbekend''

karijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 16:18

Informeer eens gewoon bij een vereniging wat zij verder allemaal doen naast de mogelijkheid om wedstrijden te rijden. Ik zit bijvoorbeeld bij een redelijk grote vereniging waar je in de anonimiteit kan verdwijnen. Ikzelf vind het verder wel leuk om een steentje bij te dragen tijdens wedstrijden door als schrijver voor de jury te fungeren. Of het helpen met ringen neerleggen.

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 22:07

Zie ook eens viewtopic.php?f=29&t=580805

In dit topic staat een boel info over het starten op wedstrijden in Belgie zelf. Misschien heb je er iets aan.