Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lielle schreef:Dat de rubrieken tegelijk starten maakt toch niet uit? Je start alleen niet bij de ene rubriek, maar dus bij de andere rubriek. Of je nu dan om 9:00 L2 rijdt of om 9:00 M1 rijdt. Of de vereniging er de moeite voor wilt doen is weer het andere, maar het is zeker wel mogelijk als je het op tijd aangeeft. Het hangt alleen van de werkwilligheid af van de vereniging en van de combinatie. Als je nog maar 2 wp moet rijden en je wilt gelijk door dan is het een beetje raar om nu al voor augustus L2 op te geven. Dus als combinatie moet je er ook een beetje over nadenken en zelf het e.e.a. plannen en niet de boel gaan proveren zodat je het voor een ander ook gelijk verpest.Sammie, dat gaat idd niet altijd op; zo gebeurt het buiten nogal eens dat er meerdere ringen zijn en dat je dus een M en een L rubriek tegelijkertijd laat starten.
Urielle schreef:Er komt ineens een interessante vraag bij me op:
Stel: ik rij M2 en moet Z1 starten omdat ik aan mijn punten zit en er is geen plaats meer:
a) mag ik dan nog een wedstrijd M2 starten officieel
Nee
b) mag ik dan nog een wedstrijd M2 starten hc
Weet ik niet, je bent nl niet meer startgerechtigd in het M2
c) moet ik me afmelden en krijg ik inschrijfgeld terug - immers ik wil wel starten maar mag niet meer volgens reglement en een te volle startlijst
Nee, je bent zelf verantwoordelijk voor het inschrijven in de juiste klasse, en het gat tussen 10 en 30 wp'en voor promotie is ruim voldoende om bijtijds je inschrijving aan te passen of af te melden
d) mag ik niet starten en kan ik fluiten naar mijn geld
Ja, tenzij je een aardig secretariaat hebt
Even hypothetisch he, ik heb altijd gewoon een klasse hoger gemogen