pas de deux

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

liss_willy

pas de deux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 12:47

hooi allemaal, ik ga meedoen aan een pas de deux dag bij ons op de boerderij, maar ik vroeg me af of jullie misschien een leuk ideetje hebben voor een pas de deux met 2 hafflingertjes?
zelf ben ik best creatief, maar het lukt me niet echt:P het proefje hebben we wel al... maar ivm met de muziek en de kleding moet dat natuurlijk wel bij elkaar passen... het proefje gaan we waarschijnlijk nog aanpassen op de muziek, maar we hebben nog helemaal geen idee... help?
alle ideen zijn welkom!
groetjes Melissa en Nikkie, hoefjes Willy en Ben

p.s. het is niet officieel, het is voor de lol, en gewoon als klein wedstrijdje op onze boerderij... we willen in leuke kleding, maar niet in onze wedstrijd kleding.

Annelies200

Re: pas de deux

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 16:37

als soldaten met muziek van soldaat van oranje
Of als van die senorita's en dan met van die grote rokken in de dameszit

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 19:30

ik doe bij ons op de manege ook mee met een pas de deux en het meisje waar ik het mee samen doe zit ook op een hafje, wij gaan als 2 spaanse meisje*D

madelief88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:26

Ik ga ook met een vriendin pas de deux rijden... (voor lessenvompetitie bij ons op de manege) op twee friezen heb er zin in maar nog niet echt ontwikkelde ideeen qua muziek&thema..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 13:10

Heey madelief!

*zat ook druk te zoeken naar een forum met een thema voor een pas de deux*

Zijn er nog mensen met ideetjes? Het moet namelijk wel een beetje orgineel zijn.. wat nog niet (zoveel) gedaan is. Met 2 friezen moet er toch wel wat te verzinnen zijn.

Ik dacht wel dat er al een forum was met verschillende thema's enzo.. Weet iemand dat forum nog?

Alvast bedankt!

madelief88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 17:51

heej Laura en al ideeen?