Viertal proefje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dinniej

Viertal proefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 21:15

Hey, wij gaan in juni een viertal proefje rijden, en dat is ook de reden waarom ik dit topic open.
Hier kunnen we gemakkelijk overleggen. Nu zul je misschien denken; dat kunnen ze ook op msn overleggen. Maar dit is voor iedereen zichtbaar, zodat andere mensen tips kunnen geven. Ook kunnen we hier iets neerzetten als de anderen niet online zijn, en toch kan iedereen het zien, zonder lastige doorstuurmailtjes. Bovendien blijft het overzichtelijk, iedereen kan zijn deel van het proefje er gewoon bij quoten

Over ons;
*Roxanne (moet nog een boktnaam aanmaken)
*Carmen (pepelover)
*Ardine (DinTjo0W)
*Marcella (PEGGY2lover)
*we rijden allemaal ongeveer op B niveau

Ons niveau is wat lastig te bepalen, omdat we F proefjes rijden, maar Carmen rijdt weer geen dressuur.
Zouden jullie ons tips willen geven met het proefje?

Groetjes van Ardine

P.S. (vooral aan Carmen); quoten doe je door op het knopje Afbeeldingte drukken, en dan wat je erbij wilt voegen vóór [/quote] zetten

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:26

Ik rijd ook 4tal.. Ik zal dit wel even gaan volgen en dan proberen tips te geven. Okay?!

Dinniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 10:21

Ja is goed!
Bedankt

NewBorder

Re: Viertal proefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:46

ik heb ook 4tal gereden
samen met annelieke hier op bokt

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:59

maar hiervoor is WD dus niet bedoeld, het wordt een slowchat en dat is niet toegestaan. Ik zet hier dus een slotje op.