Die wedstrijd was knudde, om even kort door de bocht te zeggen.... Hij liep voor geen meter, met losrijden was Imker juist wel super, maar in de proef: .... Helemaal niet voor het been. Ik werd een beetje boos en schopte even: geen reactie. Tikje met zweep: geen reactie. Mep met zweep: Hele grote bok en galopperen als een gek . Raar paard.
Ik ben toch maar naar de prijsuitrijking gegaan, en ik zat net tegen mijn clubgenootje te vertellen hoe bar slecht ik had gereden, toen de uitslagen kwamen: ik was 7e met 159 punten!!! Volgens mij heeft mijn jury zitten slapen , dit kan echt niet. Maar toch een winstpunt voor een prutproef.
Gelukkig was dit de laatste keer in de B. Over twee weken start ik voor het eerst in de L1, om daar mijn geluk te beproeven. Hopelijk wordt de L voor mij niet de L van Levenslang....
Nog iets: Naast mij stond een vrouw met een Gelders type paard, zij vertelde dat haar jury achterstevoren in de wagen zat. TOen ze naderhand ging vragen wat ze (de jury) van haar proef vond en vroeg waarom dat ze achterstevoren in de auto zat, zei die Miep doodleuk: In die andere ring reed een kennisje van mij en die wilde ik zien rijden