Omdat piggy een weekendje weg was met haar ouders ging Karin (stalgenootje)mee om voor te lezen en Maarten om te Groomen.
Ik zou eerst 's morgens starten maar toen bleek dat mijn tante jury was werd ik er 's middags ergens tussen gepropt bij de M1 en bij een andere jury.
Het was binnen losrijden en buiten starten binnen was het bloedje heet maar lekker rustig dus lekker gereden totdat ze een half uur uitliepen

Nouja lekker naar buiten (je zit daar meteen in het bos ) en daar een tijdje rondgestapt. Vervolgens weer naar binnen *pufpuf wat warm* nog even losgereden en op naar mijn eerste proef.
Ik had al een waarschuwing gekregen van een bokker dat het een slechte bodem was maar dit had ik niet verwacht het was iets wat mul maar echt veel stenen bovendien liep de ring een beetje heuvelaf (of heuvelop welke kant je op ging.
De jury kon niet bij C staan en stond er dus naast haha ik vroeg me af waar ik nou heen moest groeten heb het maar gedaan naar die boom bij c

Mijn tante had 's morgens in die ring al een grote straattegel uit een hoek gehaald

2de proef ging niet zo goed Karin las voor het een m2 proef voor en was helaas 5 keer te laat met lezen waardoor het meer op een sleur 'm maar om proef leek op de video.
Tja 2 keer eerste (of laatste ) als je alleen bent maar de eerste proef 162 en de 2de proef 159 punten.
Weer 2 winstpuntjes erbij nog 1 te gaan en dan heb ik een rose wolkje haha niet slecht van mijn o zo brave platpoot. precies 2 maanden geleden ben ik voor het eerst m2 gestart