Starten met zwart/off-white...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_ann

Starten met zwart/off-white...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 19:04

Mijn witte rijbroek is bijna aan vervanging toe... En nu zit ik erover te denken over te gaan op niet-wit oftewel, créme/champagne/off-white.
Ik wil wel graag mijn zwarte jasje houden, dus geen blauw.. zijn er meer mensen die deze combi dragen?

Ik heb me nog niet erg verdiept in de kleuren en tinten die er zijn, en hoe ik mijn set compleet krijg in dezelfde tint.....

Welke tinten zijn er?
Hoe kom ik aan een passende set ?(plastron/handschoenen/dekje/rijbroek)
Zoek je alles bij elkaar naar aanleiding van 1 aankoop.. Of stap je de winkel niet uit voordat je zeker weet dat je passende spullen hebt?

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 19:58

Kennisje van mij heeft er héél lang (geloof wel een jaar) over gedaan om alles in champagne te vinden. Weet niet waar zij mee begonnen is (ik dacht broek) en zo is ze het verder uit gaan bouwen.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 20:33

Ik rijdt dan in champagne met een donker blauw jasje. Ik ben ook een flinke tijd bezig geweest om dit bij elkaar te krijgen. Ben bij heel wat ruitersportzaken langs geweest, uiteindelijk heb ik 1 gevonden die de broek voor me kon bestellen.

Blueberry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 20:35

Ik heb het wel eens gezie op wedsstrij, ik vond het wel sjiek staan, opvallens. Diegene had een zwart jasje erbij.

chelsea82

Re: Starten met zwart/off-white...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 22:08

Ik heb zelf ook een champagne outfit.
Heb alles in dezelfde winkel gekocht.Dat is ook wel het handigst anders krijg je kleurverschil.Er zijn zoveel soorten champagne, van heel licht tot geel.De Pikeur en de Anky zijn mooi champagne, de eurostar vind ik te geel.
Zelf heb ik zowel een blauw als zwart jasje.Toch trek ik bij de champagne mijn blauwe jasje aan, vindt dat beter staan.
Mijn zwarte jasje trek ik aan als ik in het wit rij.
Ik vind champagne ook niet bij alle paarden staan.De zwarte paarden rij ik in het wit.Die combi vindt ik zelf mooier.
Probeer in ieder geval alles in dezelfde kleur champagne te krijgen, want anders ziet het eruit alsof er iets niet goed gewassen is of vaal is geworden.Dus broek,blouse,plastron,handschoenen,dekje, eventueel bandages.Een goede ruitersportzaak heeft een hele set compleet liggen.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 22:14

Daar valt Divoza dan ook niet onder ik heb het bij verschillende winkels gekocht. Het past allemaal prima bij elkaar
Ik start overigens met een donker blauw dekje met champagne kleurige bies, dat scheelt ook alweer!

Sjel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 08:07

Ik ben ook benieuwd naar een foto van zwart / off-white!

In principe zou ik dan alles van Anky wilen.
Rijbroek vind ik mooi, Off-White pad en een plastron heeft zij ook.
Handschoenen moet ik dan alleen nog zoeken.

kivas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 10:50

Ik rijd in een donkerblauw/ champange kleurig setje...SUPER!! alles in een keer gekocht (dekje, rijbroek, handschoenen, blouse, plastron, sokken), bijdezelfde winkel dus alles is goed gematched!!

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:21

hoe is de champagnekleur van Cavallo? ik rij nl. graag met Cavallo-rijbroeken.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 15:57

ik rij met zwart offwhite. (ik heb bruin tuig dus vond offwhite mooier). Mijn rijbroek is van eurostar (staat nu te koop), mijn nieuwe rijbroek is van pikeur, ik heb daarbij handschoentjes van Roeckl, plastron van nilette en in de winter een shirt van happy valley. In de zomer heb ik gewoon een topje aan, dat zie je toch niet onder je jasje!.

Gentle_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:46

Wij rijden met de club in créme, zelf vind ik het minder, of het moet zijn dat ook je dekje, plastron, knothouder(hoe heet dat ding ) ook allemaal créme-kleurig is.. }>

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 17:10

#Ymke# schreef:
ik rij met zwart offwhite. (ik heb bruin tuig dus vond offwhite mooier). Mijn rijbroek is van eurostar (staat nu te koop), mijn nieuwe rijbroek is van pikeur, ik heb daarbij handschoentjes van Roeckl, plastron van nilette en in de winter een shirt van happy valley. In de zomer heb ik gewoon een topje aan, dat zie je toch niet onder je jasje!.

Heb jij toevallig een foto?

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:26

ik heb net via een duitse postorder een gele broek gekocht.
Dit omdat het wit van mijn tinker er heel goor/gelig uitziet als ik er wit op aandoe.
Ik denk er trouwens over om een zwart velours dekje te kopen en die dan geel te borduren.

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:57

chelsea82 schreef:
Heb alles in dezelfde winkel gekocht.Dat is ook wel het handigst anders krijg je kleurverschil.Er zijn zoveel soorten champagne, van heel licht tot geel.De Pikeur en de Anky zijn mooi champagne, de eurostar vind ik te geel.
.De zwarte paarden rij ik in het wit.Die combi vindt ik zelf mooier.
.

Helemaal mee eens!!!

Hoipiepeloii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:45

Ik heb ook alles champagne, maar het is echt verrot met wassen enzo. Moeilijk om de juiste kleur (ten eerste te vinden) te hoúden.
Ik rijd wel met blauw jasje en hoedje enzo.

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:47

Maar iemand die weet hoe de tint van Cavallo is?

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:32

Sorry ik heb een broek van Horka

Cavallo heb ik geen ervaring mee.

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:47

zoutje2006 schreef:
chelsea82 schreef:
.De zwarte paarden rij ik in het wit.Die combi vindt ik zelf mooier.
.

Helemaal mee eens!!!

Niet mee eens Heb namelijk de rijbroek van eurostar en deze is absoluut niet gelig, dit had ik juist met de cavallo..

@Urielle: de Cavallo broek kwam bij mij kwa teint dus iets wat gelig over. Stond ook geheel niet bij het dekje, de blouse etc die ik al gevonden had (leek de broek helemaal geel/vanille)...

Kelly_ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 14:42

I ben gister bij de ruitershop geweest. Zowel eurostar en Cavallo hebben een gelige en minder gelige tint.
Maar de meeste broeken die er waren zijn geler dan ik wou.
Ik ben thuis gekomen met een Eurostar broek en aan Anky off-white shirt. Achter dekje en plastron moet ik nog even aan. Waarschijnlijk wordt het Anky.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 15:09

op verzoek foto's

Afbeelding

Afbeelding

Duidelijk hoop ik

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 15:44

ik ga ook starten met zwart en campagne

heb een jasje van Pfiff, die heeft een zilver randje langs de kraag en zakken.
blouse van kyraK, heel chique en mooie kleur
plastron van nilette met een hele chique zilveren speld met swarovski kristallen.
broek van eurostar met leren zit (vond de pikeur toch te duur en de kleur is volgens mij hetzelfde)
dekje heb ik van HKM en handschoenen van roeckl.

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:00

Kelly_ann schreef:
I ben gister bij de ruitershop geweest. Zowel eurostar en Cavallo hebben een gelige en minder gelige tint.

Cool, bedankt, dan kan ik een set bijeen gaan sparen!

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:28

MISTRAL94 schreef:
Ik rijdt dan in champagne met een donker blauw jasje. Ik ben ook een flinke tijd bezig geweest om dit bij elkaar te krijgen. Ben bij heel wat ruitersportzaken langs geweest, uiteindelijk heb ik 1 gevonden die de broek voor me kon bestellen.

Om eerlijk te zijn, ik vind idd champagnekleur met donkerblauw altijd nog het allerchiqueste wat er is... Overigens zijn champagne kleurige rijbroeken met kunstlederen zitvlak steeds meer terug te vinden...ook in allerlij tinten.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:46

RUBYWHITE schreef:
MISTRAL94 schreef:

Om eerlijk te zijn, ik vind idd champagnekleur met donkerblauw altijd nog het allerchiqueste wat er is... Overigens zijn champagne kleurige rijbroeken met kunstlederen zitvlak steeds meer terug te vinden...ook in allerlij tinten.

Ik ook. Toen ik hem moest hebben heb ik me een ongeluk gezocht, aan de ene kant mooi dat ze steeds makkelijker te vinden zijn. Aan de andere kant dan gaan ook steeds meer mensen in deze kleuren combi rijden

Shasadee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 13:06

Zijn er niet wat meer foto's te showen, ben zelf ook toe aan een nieuw rij jasje (heb nu zw/wit) maar twijfel over blauw. Ben alleen niet zo weg van champagne of geel...Hoe is de combi blauw wit? en wat voor kleur laarzen hebben jullie er dan bij.